جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب : ۱۰۲۸
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شب گذشته با انتشار متنی در فضای مجازی به انعکاس خبر عصر دیروز درباره وقوع خطای پزشکی در بیمارستانی در برازجان واکنش نشان داد و جا ماندن گاز استریل ناشی از اشتباه پزشکی را تکذیب کرد.
جا ماندن گاز استریل در «رحم» بیمار تکذیب شد!
صبح‌شد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شب گذشته با انتشار متنی در فضای مجازی به انعکاس خبر عصر دیروز درباره وقوع خطای پزشکی در بیمارستانی در برازجان واکنش نشان داد و جا ماندن گاز استریل ناشی از اشتباه پزشکی را تکذیب کرد.

 سعید کشمیری در این متن نوشته است: اصل داستان این بوده است که یک خانم تبعه افغانستان با تاخیر و بارداری بیش از ۹ ماه به بیمارستان مراجعه کرده است و پزشک جراح برای نجات جان او مجبور به برداشتن رحم شده و برای کنترل خونریزی یک گاز بزرگ  در محل عمل گذاشته است.

وی ادامه داد:  این بیمار برای مراقبت بیشتر به بیمارستان بزرگتر فرستاده و ۴۸ ساعت بعد گاز برداشته می‌شود و جلوی مرگ مادر از خونریزی گرفته می‌شود.

وی در انتقاد از انتشار این خبر نادرست، نوشت:  این کار علمی و ارزشمند می‌شود جا ماندن گاز در شکم بیمار و انتشار یک خبر فیک توسط تمام سایت‌ها و توجه بی بی سی.

عصر دیروز خبری با عنوان اشتباه پزشکی در بیمارستانی در برازجان منتشر و بیان و گفته شد اشتباه پزشک زنان بیمارستانی در برازجان باعث بروز مشکلاتی برای یک مادر از جمله جداسازی رحم و جاماندن گاز در شکم وی شده است.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.iqsa2bqx4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما