طی روزهای گذشته ارسال پیامک به تعدادی از مشترکان یک اپراتور مبنی بر گذشتن مبلغ میان‌دوره‌ صورتحسابشان از سقف مجاز، با قطع یک‌طرفه ارتباط، آنها را مجبور به پرداخت صورت‌حساب برای جلوگیری از قطع کامل کرد؛ پیامکی که به اذعان این اپراتور به اشتباه ارسال شده بود.

پایگاه خبری‌وتحلیلی«صبح‌شد»: «چرا اپراتورهای تلفن همراه همیشه به ضرر مردم اشتباه می کنند؟ چرا یک بار همراه اول به اشتباه قبض رایگان نمی فرسته برای کسی؟» این نکته را یک مخاطب نوشته است.

به گزارش «صبح‌شد»، طی روزهای گذشته ارسال پیامک به تعدادی از مشترکان یک اپراتور مبنی بر گذشتن مبلغ میان‌دوره‌ صورتحسابشان از سقف مجاز، با قطع یک‌طرفه ارتباط، آنها را مجبور به پرداخت صورت‌حساب برای جلوگیری از قطع کامل کرد؛ پیامکی که به اذعان این اپراتور به اشتباه ارسال شده بود.

در پیامکی که برای تعداد معدودی از کاربران ارسال شده آمده: «مشترک گرامی نظر به اینکه مبلغ میان‌دوره جنابعالی از سقف مجاز افزایش یافته، ارتباط شما به مدت دو هفته یک‌طرفه می‌گردد. جهت جلوگیری از قطع کامل نسبت به پرداخت قبض به روز به مبلغ … ریال صرفا از طریق سامانه ۹۹۹۰ اقدام فرمایید.»

انتهای پیام/

برچسب ها