دوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۳۰۴
plusresetminus
همچنان مهم‌ترین موضوع برای کاربران ایرانی بیماری کروناســــــــــت، بخصوص با محدودیت‌هایی که از شنبه ایجاد شده و خیلی‌ها درباره‌اش می‌نویسند و عکس‌هایی از تعطیلی‌ها یا شلوغی خیابان و مترو منتشر می‌کنند.
شوخی مردم با تعطیلی تهران!
صبح‌شد: همچنان مهم‌ترین موضوع برای کاربران ایرانی بیماری کروناســــــــــت، بخصوص با محدودیت‌هایی که از شنبه ایجاد شده و خیلی‌ها درباره‌اش می‌نویسند و عکس‌هایی از تعطیلی‌ها یا شلوغی خیابان و مترو منتشر می‌کنند.

نگرانی‌ها درباره شرایط کرونا در کشور و مشکلات تعطیلات و محدودیت‌های ایجاد شده را در بسیاری از نوشته‌ها می‌بینیم: «‏وضعیت پادگان‌ها دقیقاً کجای محدودیت‌های ‎کرونا دیده شده؟! چرا توی پادگان‌ها، تعطیلی و دورکاری برای پرسنل واجبه، اما برای سرباز‌ها نه؟ سلامت سرباز‌ها ارزش نداره؟ ما‌هایی که سرباز داریم، حق نگران بودن نداریم؟»، «‏با این وضع تعطیلی معلوم شد عامل انتقال ویروس کرونا کافه‌ها، کتابفروشی‌ها و لباس‌فروشی‌ها بودن.»، «‏پای حرف مردم که بشینی میفهمی، ترس نداشتن ‎نون شب از کرونا گرفتن بیشتره... دوهفته تعطیلی مشاغل بدون پشتوانه مالی و مردمی که روز‌به‌روز فقیرتر میشن و آمار تلفاتی که تغییر چندانی نخواهد کرد وقتی همین مردم مجبور میشن پشت کرکره‌های بسته مغازه هاشون کار کنن...»، «‎مسأله اینه که تعطیلی واقعاً تعطیلی به معنای قرنطینه کامل شهر نیست. الان کلی از شرکتا همچنان بازن (مثل شرکت ما)، چون ابلاغیه اومده که باز باشن»، «‎الان دیگه تعطیلی جدی جدی، جدی شده، ولی هنوز خیلی‌ها جدی نمی‌گیرند بعضی‌ها هم که هیچ چیز جدی رو جدی نمی‌گیرند. حتی اگر قطعاً و لزوماً برای بقای خودشون هم مسأله جداً جدی باشه»، «‏مثل اینکه کرونا فقط تو کافه و آرایشگاه‌ها منتقل میشه و خجالت میکشه بره تو بانک.»، «‏چه تعطیلی که ملت همچنان تو خیابونا دارن می‌چرخن و هیچ کس تعطیل نیست؟!»، «‏دومین روز از تعطیلی نیم بند دو هفته‌ای ‎تهران، بواسطه جولان ‎کرونا، ترافیک فوق‌العاده سنگین و مردمی که انگار بیشتر از روز‌های دیگه بیرونن»، «‏آقای نمکی این دو هفته تعطیلی به‌هیچ دردی نمی‌خورد، ٢ هفته تمام می‌شود و باز همان آمار وحشتناک مرگ و میر»، «‏معاون ستاد ملی مقابله با کرونای تهران گفته ۸۳ درصد مبتلایان کرونا از دورهمی‌های خانوادگی است. یکی از نتیجه‌های تعطیلی گسترده دامن زدن به این دورهمی‌ها نیست؟»، «‏میگن به‌خاطر اینکه دورهمی‌های شبونه رو کم کنیم منع تردد ساعت ۹ به بعد رو گذاشتیم، بعد تاکسی‌های اینترنتی رو آزاد گذاشتن. خب اونی که میخواد بره دورهمی شبونه با تاکسی اینترنتی نمیتونه بره؟»، «‏پنج صبح ‎تهران، بعد این بارون و مه ۲۴ ساعته و منع تردد شبانه یقیناً زیباست.»، «‏این قانون منع تردد برای دوچرخه‌سواری خیلی خوبه امیدوارم تا ۱۵ سال دیگه که من می‌خوام از میادین خداحافظی کنم برقرار باشه.»

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcj.yevfuqetxsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما