يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۵۲۸
plusresetminus
در پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران وی مجرم شناخته شد.
ماجرای حکم زندان معاون سابق روحانی چیست؟
صبح‌شد: در پایان رسیدگی به اتهامات شهیندخت مولاوردی معاون سابق امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران وی مجرم شناخته شد. به گزارش فارس محکومیت بدوی وی به شرح زیر صادر و به وی ابلاغ شد که شامل ۲ سال حبس تعزیری بابت در اختیار قرار دادن اطلاعات و اسناد طبقه بندی شده با پوشش مسئولان نظام و با هدف برهم زدن امنیت کشور و ۶ ماه حبس تعزیری به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

این محکومیت با واکنش مولاوردی همراه شد و خانم مشاور با تایید خبر محکومیت خود به ۲ سال و شش ماه حبس تعزیری، اظهار کرد که این رای در دادگاه بدوی صادر شده و قابل تجدید نظر است. در عین حال هنوز جزئیات بیشتری درباره پرونده مولاوردی منتشر نشده است. البته پیشتر نام خانم مولاوردی در ماجرای دستگیری تبعه آمریکایی-لبنانی به نام «نزار زاکا» زیاد بر سر زبان‌ها افتاد؛ این فرد در زمان مسئولیت مولاوردی به دعوت این معاونت پا به ایران گذاشت که البته پس از چندی به خاطر جاسوسی بازداشت شد. چند حادثه جنجالی دیگر هم در دوره مسئولیت شهیندخت مولاوردی پیش آمد از جمله آن که وی در کانال تلگرامی خود تصویری را منتشر کرد که باواکنش‌های زیادی همراه شد از جمله علیرضا زاکانی که در صفحه توئیتر خود این اقدام را سقوط اخلاقی یا فقدان فهم حداقلی از خانواده دانست و گفت این اقدام باید از سوی آقای روحانی محکوم شود.

توئیتی که بدون پاسخ نماند و مولاوردی هم در صفحه توئیتری خود خطاب به نماینده مردم قم نوشت: «آقای دکتر زاکانی اول به خودتان زحمت بدهید توضیحی را که پس از حذف این پست منتشر شده مطالعه کنید بعد حکم صادر کنید! از شما بعید است.»

مولاوردی پس از حذف پست جنجالی در همان صفحه تلگرامی با تیتر «یک توضیح» نوشته بود که این عکس را در حال خواب و بیداری گذاشته است: «اواخر شب و در عالم خواب و بیداری! به مناسبت ۱۵می روز جهانی خانواده پستی به نقل از کانالی دیگر بدون دقت و تامل در تصویر به کار رفته و با توجه به کپشن آن که بر شعار امسال این روز و بر اهمیت سرمایه‌گذاری در سیاست‌های اجتماعی برای حمایت از خانواده‌های آسیب‌پذیر در بحران‌ها تاکید دارد در کانالم کار شده بود.»

اگر چه فارس اعلام کرده است که وی پیشتر نیز در دادگاه کیفری ۲ تهران به اتهام تشویق به فساد و فحشا محکوم شناخته شده بود، اما مولاوردی تیر امسال در نامه‌ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضاییه شیوه اطلاع رسانی درباره پرونده خود را غلط و باعث تاسف خوانده بود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdch.inzt23nm6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما