سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۵۶۶
plusresetminus
«۶.۳۳۳.۰۰۰» باور کنید یا نه این کل مبلغی است که بابت جریمه‌ها به حساب وزارت بهداشت واریز شده است.
سهم وزارت بهداشت از جریمه‌ها ۶ میلیون!
صبح‌شد: «۶.۳۳۳.۰۰۰» باور کنید یا نه این کل مبلغی است که بابت جریمه‌ها به حساب وزارت بهداشت واریز شده است.

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت صبح امروز در پاسخ به این سوال که «از محل جریمه متخلفان کرونا، تا کنون چقدر به حساب وزارت بهداشت واریز شده است؟» تصریح کرد: «از این محل، تاکنون یک بار مبلغ ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، یک بار مبلغ ۴۳۳ هزار تومان، یک بار مبلغ ۱۰۰ هزار تومان و یک بار مبلغ ۲۰۰ هزار تومان به حساب وزارت بهداشت واریز شده است.»

پیش‌تر و در پی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر جریمه مالی افراد یا صنوفی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و یا از زدن ماسک در مکان‌های عمومی خودداری می‌کنند، وزارت بهداشت شماره حسابی را اعلام کرده بود تا وجوه حاصل از این جرایم به حساب اعلام شده از سوی این وزارتخانه واریز شود.

همایون سامه‌یح نجف‌آبادی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در واکنش مبلغ واریز شده توسط سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: باید ببینیم چه کسانی به عنوان متخلف آن جریمه‌ها را پرداخت کرده اند. آیا کسانی که از دوربین رد شده اند چنین مبالغی را به عنوان جریمه پرداخت کرده اند.

وی با بیان اینکه من البته در جریان مبالغ و آمار مربوط به این جرایم نیستم افزود: اگر بر اساس این آماری که خانم لاری ارائه کرده اند جریمه دریافتی ۵ تا شش میلیون تومان باشد به این معناست که دولت مرتکب تخلف شده است. البته ماموران نیروی انتظامی هم موظف هستند افراد بدون ماسک را جریمه کنند.

وی ادامه داد: من اطلاعی از چند و چون این آمار ندارم، اما تصور می‌کنم چنین مبالغی که خانم لاری ارائه کرده اند غیر معقول است.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcj.mevfuqeimsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما