جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۱۸۵۲
plusresetminus
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه سوم سیما با پخش مستند "طغیان" به صورت هدفمند دست به تخریب اینجانب زده است که بایستی عذرخواهی کنند.
فروغی باید از من عذرخواهی کند
صبح‌شد: سید حمیدرضا کاظمی، به مستند « طغیان» که  روز گذشته در شبکه سوم سیمای رسانه ملی پخش شد اشاره کرد و گفت: صدا و سیما برنامه‌ای را تحت عنوان مستند «طغیان» از شبکه سوم سیما پخش کرد که در این برنامه با بی‌انصافی، تمام خدمات و زحمات بنده و مسئولان پلدختر را در زمان بحران سیلاب شهرستان زیر سوال برده است.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی افزود: این مستند هدفمند، مخرب و غیر منصفانه بوده؛ چرا که با توجه به تلاش‌های شبانه روزی بیش از 2 ماه بنده در میان مردم در وقوع بحران سیل در شهرستان و همچنین نطق‌های بسیار دردمندانه‌ای که در مجلس بیان کردم و حضور در جلسات متعدد که همه و همه برای حل رفع مشکلات مردم بوده را نادیده گرفتند و مستندی غیر واقعی را حتی دریغ از انتشار یک تصویر از این همه حضوری که در میان مردم داشتم را پخش کردند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انعکاس تلاش‌های بسیار کوچک مسئولان یک شهرستان را پخش می‌کنند، اما به صورت هدفمند زحمات مسئولان پلدختر را خدشه دار می‌کنند.

کاظمی در پایان گفت: نامه‌ای را به رئیس صدا و سیما نوشتم که باید مسئولان شبکه سوم سیما، کارگردان و دیگر دست اندر کاران این برنامه از مردم ولایتمدار پلدختر و بنده به عنوان خدمتگزار مردم عذرخواهی کنند و البته از مجاری قانونی نیز این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdch.mnzt23n6iftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما