سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۴
کد مطلب : ۱۹۰۱
plusresetminus
عادل همیشه یک ذره شیطنت‌هایی دارد ولی من با عادل تا روز آخر مشکلی نداشتم، اینکه الان چه اتفاقی افتاده است، برمی‌گردد به روابطی که من از آن مطلع نیستم و اینها را موکول می‌کنم به جواب دوستانی که در این حوزه تصمیم‌گیر هستند و قاعدتا آنها باید جواب بدهند.
ضرغامی: عادل شیطنت داشت!
صبح‌شد: عزت‌الله ضرغامی، عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صداوسیما در گفت و گویی در خصوص کنار گذاشتن عادل فردوسی پور از برنامه نود گفت:  من معمولا سؤالات راجع به صداوسیما را جواب نمی‌دهم، به‌دلیل اینکه دوستان ما در آنجا هستند و زحمت می‌کشند و من معتقد به اجتهاد مدیریتی هستم، حتما یک مصلحت‌هایی را می‌بینند و تصمیماتی می‌گیرند، البته اگر نکته‌ای داشته باشم خصوصی به مدیران صداوسیما منتقل می‌کنم، این کلیت قصه.

وی ادامه داد: اما درباره آقای فردوسی‌پور در حدی که از من سؤال می‌شود، من به دوره خودم برمی‌گردم و می‌گویم من مشکلی با عادل نداشتم، دوره من برنامه عادل فردوسی‌پور و برنامه نود از برنامه‌های موفق بود. همفکری و همراهی ایشان خوب بود. البته عادل همیشه یک ذره شیطنت‌هایی دارد ولی من با عادل تا روز آخر مشکلی نداشتم، اینکه الان چه اتفاقی افتاده است، برمی‌گردد به روابطی که من از آن مطلع نیستم و اینها را موکول می‌کنم به جواب دوستانی که در این حوزه تصمیم‌گیر هستند و قاعدتا آنها باید جواب بدهند.

انتهای پیام/

 
https://sobhshod.ir/vdcc.xqsa2bqosla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما