پنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب : ۱۹۳۶
plusresetminus
ماجراي مرگ غلامرضا منصوري، قاضي بلندپايه‌اي كه پايش به پرونده اكبر طبري باز شد و مدتي بعد جسدش در هتلي در روماني پيدا شد، هنوز هم به نتيجه مشخصي نرسيده است.
زن همراه قاضی منصوری در زمان خودکشی با او چه نسبتی داشته است؟
صبح‌شد: ماجراي مرگ غلامرضا منصوري، قاضي بلندپايه‌اي كه پايش به پرونده اكبر طبري باز شد و مدتي بعد جسدش در هتلي در روماني پيدا شد، هنوز هم به نتيجه مشخصي نرسيده است. اگرچه جسد او به ايران بازگردانده و دفن هم شد، اما ابهام‌ها درباره آنچه اتفاق افتاده كه در نتيجه منجر به جان باختن او به طرزي مشكوك شد، همچنان ادامه دارد.

محمود عليزاده‌طباطبايي كه خانواده منصوري مدتي پس از مرگ آقاي قاضي، او را به عنوان وكيل انتخاب كردند، روز گذشته توضيحاتي درباره ابهامات موجود در اين پرونده، اقدامات صورت گرفته و البته مهم‌تر از اينها، همراهي يك زن با غلامرضا منصوري ارايه كرده است. او درباره آخرين وضعيت پرونده قاضي منصوري گفته است: «متاسفانه هيچ اقدامي صورت نگرفته است. قرار بود ملاقاتي با سفير روماني در تهران داشته باشيم كه اعلام شد سفير تغيير خواهد كرد و بايد با سفير جديد ملاقات داشته باشيم.»

به گزارش ايلنا، عليزاده‌طباطبايي ادامه داد: «ابهامات بسياري پيرامون اين پرونده وجود دارد و تاكنون گزارش و اطلاعاتي به دست ما نرسيده است. حتي اموال و اجناسي كه همراه قاضي منصوري بوده، به دست خانواده‌اش نرسيده است. از بازپرسي به ما گفته شد كه اموال را به وزارت امور خارجه تحويل داده‌اند، در صورتي كه به وزارت امور خارجه مراجعه كرديم و گفتند به آنها تحويل داده نشده است. بنابراين ابهامات بسياري وجود دارد و ما در حال بررسي اين ابهامات هستيم.» اين وكيل دادگستري تاكيد كرده كه «در راستاي رفع ابهامات، لايحه‌اي به بازپرس ارايه خواهيم داد كه در آن لايحه افرادي را كه لازم است براي رفع ابهامات احضار شوند، معرفي كرده‌ايم و توضيحاتي خدمت بازپرس ارائه داده‌ايم.»

به گفته وكيل خانواده منصوري، بنا بر فايل‌هاي صوتي و تصويري از قاضي منصوري كه تا چند ساعت پيش از حادثه موجود است، روحيه ايشان به هيچ‌وجه متناسب با روحيه كسي نبود كه قصد خودكشي دارد.

او گفته است: «افرادي كه با او در ارتباط بودند و همچنين افرادي كه مانع بازگشت منصوري به كشور شدند، بايد احضار شوند و به عنوان مطلع، از آنها كسب اطلاع شود و پس از اينكه بازپرس اطلاعات را جمع‌آوري كرد، متهمان قضيه مشخص شوند و تحقيقات انجام شود. كساني كه ايراني هستند، بايد به كشور احضار شوند، كساني هم كه خارج از كشور هستند، بازپرس مي‌تواند براي انجام تحقيقات به خارج برود و اطلاعات كسب كند. عليزاده‌طباطبايي اما از همراهي يك زن با غلامرضا منصوري هم پرده برداشته و گفته است: «اين موضوع 100 درصد صحت دارد؛ در اين لايحه اسم اين خانم ذكر شده تا از ايشان نيز كسب اطلاع شود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdca.en6k49noi5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما