چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۱۰
کد مطلب : ۲۰۲۷
plusresetminus
تا همین چند سال پیش بعید به نظر می‌رسید که مردم زیادی در داخل کشور او را به عنوان یک بازیگر که تنها در یک سریال قدیمی تلویزیونی نقش نسبتاً پررنگی داشته به خاطر بیاورند.
این جوان برای شهرت و پول هرکاری می‌کند!
صبح‌شد: تا همین چند سال پیش بعید به نظر می‌رسید که مردم زیادی در داخل کشور او را به عنوان یک بازیگر که تنها در یک سریال قدیمی تلویزیونی نقش نسبتاً پررنگی داشته به خاطر بیاورند.

با این حال، این شخص موفق شد به خوبی از همین شهرت ناچیز برای معروف کردن نام خود استفاده کند.

نوع فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اینستاگرام نشان می‌دهد که تا چه اندازه محتوای زرد و مبتذل می‌تواند پربازدید باشد. در سال‌های اخیر افراد زیادی بودند که به واسطه بی‌هنری و صرفاً ابتذال در اینستاگرام توانسته‌اند برای خود نامی دست و پا کنند و از این راه به ثروت کلانی برسند.

این فرد پرحاشیه را بدون شک می‌توانید در این رده‌بندی در رتبه‌هایی بالایی قرار دهیم. فعالیت‌های او در هر برهه‌ای از زمان با جنجال‌های خاص خود همراه بود

در واقع اگر دقیق‌تر به خاطر داشته باشید، او در ماجراهایی که در زمان جدایی با همسرش و جنجال‌هایی که پیش از آن به پا کرد، توانست از سلیقه زرد پسند و سطحی کاربران فارسی استفاده کند و در اینستاگرام برای خود نامی دست و پا کند.

پس از آن در ماجرای جمع‌آوری پول برای نیازمندان این فرد تلاش کرد تا بتواند در میان کاربران محبوبیت کسب کند. اما حتی این موضوع نیز با حواشی زیادی همراه شد و اتهاماتی به او مبنی بر این وارد شد که پولی که توسط دنبال کنندگان او جمع‌آوری شده به دست افراد نیازمند نرسیده است.

در یک دنیای ایده‌ال همین موضوع برای بسته شدن پرونده یک شخص معروف و کنار گذاشتن او توسط کاربران کافی است. اما در اینستاگرام فارسی معمولا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، چراکه حافظه تاریخی کاربران در اینگونه موارد به شدت ضعیف است.

البته در میان شخصیت‌های مانند او نیز به خوبی می‌دانند که پس از کنار گذاشته شدن توسط مردم، چگونه با جنجال جدیدی دوباره بر سر زبان‌ها بازگردند. این افراد بر روی فراموش‌کاری کاربران حساب ویژه‌ای باز می‌کنند و معمولاً هم ریسک آن‌ها موفقیت آمیز عمل می‌کند.

به تازگی اسناد و مدارکی در فضای اینترنت منتشر شده که نشان می‌دهد این فرد پرحاشیه، قصد داشته شخصی را که صدایی شبیه به یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران دارد، به جای او جا زده و در پخش زنده اینستاگرام از او سواستفاده کند.

فایل‌های صوتی برنامه‌ریزی این فرد، که از او می‌خواهد نوع صدای خود را تغییر دهد، نشان می‌دهد که این شخصیت‌های جعلی که هویت خاصی از خود ندارند، می‌توانند برای شهرت بیشتر دست به هر کاری بزنند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.iqia2bqxmla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما