شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۲۱۶۰
plusresetminus
غلامرضا منصوری قاضی پس از طرح نامش در پرونده فساد مالی در قوه قضائیه، مشخص شد از ایران خارج شده است.
آیا منصوری املاک و اسنادی در خارج از کشور داشته است؟
صبح‌شد: غلامرضا منصوری قاضی پس از طرح نامش در پرونده فساد مالی در قوه قضائیه، مشخص شد از ایران خارج شده است. دادگاه اتهام او را گرفتن رشوه‌ای ۵۰۰ هزار یورویی اعلام کرده بود؛ بر اساس اعلام دادگاه او با روشن گذاشتن تلفن همراهش ماه‌ها پیش از برگزاری محاکمه از ایران گریخته بود.

منصوری همزمان با شروع دادگاه گفته بود که برای رسیدگی به اتهاماتش به ایران بازمی‌گردد، اما پس از چند روز جسد او در هتل محل اقامتش در رومانی پیدا شد.

همسر منصوری جسد غلامرضا را نتوانست شناسایی کند

چندی پیش در شبکه اجتماعی برخی کاربران بدون هیچ سندی مطرح کردند که منصوری زنده است و جنازه کشف شده متعلق به او نیست؛ محمود علیزاده طباطبایی، وکیل خانواده غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد نیم میلیون یورویی در خصوص اینکه آیا منصوری زنده است یا خیر به خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی صبح‌شد می‌گوید: خانواده منصوری سه بار آن پیکر را دیده اند، اما نه همسر و نه برادرهایش نتوانستند او را شناسایی کنند.

دی ان ای جسد منتسب به منصوری با او مطابقت دارد

طباطبایی می‌گوید به خانواده منصوری اعلام شده که «دی ان ای» پیکر با غلامرضا منصوری مطابقت دارد، هرچند برای خانواده یقین حاصل نشده، اما این آزمایش معتبر است.

بی اطلاعی خانواده از اسناد و املاک منصوری در خارج از کشور

در برخی از رسانه‌ها عنوان شده بود که منصوری خانه‌ای در ترکیه و خانه‌ای در فرانسه؛ و یک شرکت هم در فرانسه تاسیس کرده بود؛ وکیل خانواده غلامرضا منصوری، در این خصوص به «صبح‌شد» می‌گوید: خانواده غلامرضا منصوری در مورد اینکه او در خارج از کشور اموال و یا اسنادی داشته اطلاعی نداشته اند.

علیزاده طباطبایی به نقل از خانواده منصوری در ادامه می‌افزاید: «برای ما باید مشخص شود که قطعا و یقینا این قتل چگونه اتفاق افتاده است چراکه برای ما مسلم است که او خودکشی نکرده است.»

پای منافقین در میان است؟

وکیل خانواده غلامرضا منصوری عنوان می‌کند که منصوری قبل از فوت چندین بار به شدت مورد تهدید قرار گرفته است، اما اینکه این تهدیدات از جانب منافقین بوده و یا سرویس‌های امنیتی مشخص نیست.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdca.inuk49n6w5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما