يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : ۲۲۷۰
plusresetminus
استقلال در هفته سیزدهم در خانه حریف مقابل تیم نفت مسجد‌سلیمان به میدان رفت و به تساوی دست پیدا کرد.
چرا هواداران استقلال خواهان برکناری محمود فکری هستند؟
صبح‌شد: استقلال در هفته سیزدهم در خانه حریف مقابل تیم نفت مسجد‌سلیمان به میدان رفت و به تساوی دست پیدا کرد.

تساوی‌ای که کاملا تحت‌الشعاع حضور حسین حسینی در چارچوب دروازه استقلال بود و هواداران استقلال دلیل این توقف را به اشتباه محمود فکری در ارنج ربط می‌دهند.

شاید گرفتن تساوی دریک بازی خارج از خانه نتیجه چندان بدی برای استقلال نباشد، اما از آنجا که گل دریافتی استقلال دقیقا از همان منطقه‌ای دریافت شد که این تیم نقطه قوتی به نام رشید مظاهری را دارد و او را روی نیمکت نشانده بود، برای فکری دردسر‌ساز شده است.

البته که این انتقاد‌ها مربوط به امروز و دیروز نیست. هواداران استقلال به نظر می‌آید که به رغم بالانشینی تیم‌شان از نمایش آبی‌پوشان رضایت نداشته و حتی در روز‌های صدرنشینی تیم محبوب‌شان نیز خواستار اصلاحاتی در روند فنی تیم‌شان بودند.

هواداران استقلال معتقدند تیم فکری بازی چشم‌نواز و منظمی را به اجرا نمی‌گذارد و کارشناسان و اهالی فن نیز اعتقاد دارند که استقلال به لحاظ فنی کیفیت بالایی ندارد و به خلاقیت‌های فردی برخی ستاره‌های خود متکی است. هرچه هست در این مقطع مخالفان فکری بیشتر از موافقان او دیده می‌شوند و کفه ترازو به نفع آنهاست.

حال انتقاد‌ها از کادرفنی استقلال و به‌ویژه محمود فکری پس از تساوی در مسجد‌سلیمان به اوج رسیده است. استقلال در این بازی بدون هافبک دفاعی به میدان رفت و درون دروازه هم تغییر عجیب و غریبی داشت. ضمن این که این یک واقعیت است که فکری هنوز ترکیب و به ویژه سیستم بازی‌اش را نمی‌شناسد.

از ۲-۴-۴ فلت گرفته تا ۱-۳-۲-۴ در هر بازی تغییر سیستم می‌دهد و عجیب این که مقابل نفت مسجد‌سلیمان با سیستم ۲-۵-۳ راهی میدان شد. آن هم بدون هافبک دفاعی در ترکیب ابتدایی! او محمدرشید مظاهری را نیمکت‌نشین کرد تا سیدحسین حسینی پس از ۱۱ هفته به ترکیب ملحق شود.

بازگشت حسینی به ترکیب در کنار نمایش دور از انتظار تیم موجب شد تا فکری و دستیارانش هدف اول انتقادات پس از بازی باشند. اشتباه این دروازه‌بان در بازگشت به ترکیب نابخشودنی تلقی شد تا سوژه اول شبکه‌های اجتماعی بین فوتبالی‌ها باشد.

حالا تمام این مسائل دست به دست هم داده تا در فضای مجازی اعتراض‌ها به بالاترین حد خود رسیده و عجیب این که هشتگ اخراج محمود فکری راه افتاده است. هواداران استقلال در فضای مجازی کمپین‌های مخالفی راه انداخته و خواستار تغییر سرمربی تیم
صدرنشین هستند.

باید منتظر بود و دید این اعتراض‌ها تا کجا ادامه خواهد داشت. به‌راستی آیا فکری و دستیارانش می‌توانند از این فشار خارج شوند؟ منتقدان می‌گویند این استقلال در ادامه فصل آبستن حوادث زیادی خواهد بود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.mqia2bqixla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما