چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب : ۲۵۹۸
plusresetminus
«فیلیمو» و «نماوا»، که ۲ پلتفرم نمایش درخواستی آنلاین هستند، هرقدر هم با هم رقابت داشته باشند، وقتی پای سود بیشتر به‌میان آید، کاملا با هم هماهنگی دارند.
هزینه اشتراک شبکه نمایش آنلاین در جهان+مقایسه با فیلیمو و نماوا
صبح‌شد: «فیلیمو» و «نماوا»، که ۲ پلتفرم نمایش درخواستی آنلاین هستند، هرقدر هم با هم رقابت داشته باشند، وقتی پای سود بیشتر به‌میان آید، کاملا با هم هماهنگی دارند.

در چند روز گذشته، هزینه اشتراک ماهانه این ۲ پلتفرم به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کرده و از حدود ۲۵ هزار تومان به تقریبا ۶۰ هزار تومان رسیده است؛ یعنی بیش از ۵۰ درصد افزایش بها. تازه به این مبلغ ۹ درصد مالیات هم اضافه می‌شود.

به این ترتیب، اگر کسی بخواهد برای ۱۲‌ماه مشترک این ۲ پلتفرم باشد باید بیش از ۷۰۰ هزار تومان در سال هزینه کند.

در همین زمینه: افزایش ۵۰ درصدی حق اشتراک «فیلیمو» و «نماوا»

 حق اشتراک غول‌های اینترنتی

نتفلیکس

طرح پایه نتفلیکس ۸.۹۹ دلار در ماه است (در گذشته طرح پایه ماهانه ۷.۹۹ دلار بود) که به‌نظر طرح خوبی برای افرادی است که قصد پس‌انداز‌کردن پول خود را دارند. در این طرح، اما نمی‌توان برنامه‌ها را با کیفیت بالا (HD) مشاهده کرد. طرح اشتراک استاندارد نتفلیکس ماهانه ۱۳.۹۹ دلار برای ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است (این طرح قبلا با قیمت ۱۲.۹۹ دلار به کاربران ارائه می‌شد). در این طرح ۲ کاربر می‌توانند به‌طور همزمان از اشتراک نتفلیکس استفاده و تمام برنامه‌های این شبکه را با کیفیت HD دریافت کنند. طرح پرمیوم نیز با قیمت ۱۷.۹۹ دلار در ماه، برنامه‌های نتفلیکس را در دسترس کل اعضای خانواده قرار می‌دهد و همه آنها می‌توانند با استفاده از یک حساب کاربری برنامه‌های نتفلیکس را تماشا کنند.

دیزنی‌پلاس

دیزنی‌پلاس هم‌اکنون دو طرح برای اشتراک کاربران درنظر گرفته است؛ طرح ماهانه که بر مبنای آن کاربران با پرداخت ۶.۹۹ دلار به‌مدت یک‌ماه به هزاران سریال و فیلم موجود در پلتفرم دیزنی‌پلاس دسترسی خواهند داشت. طرح سالانه دیزنی‌پلاس نیز با قیمت ۶۰.۹۹ دلار، برنامه‌های این شبکه اینترنتی را به‌مدت یک‌سال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای کاربران بین‌المللی در اروپا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند نیز دیزنی‌پلاس در حال راه‌اندازی یک بخش خدماتی به‌نام استار (Star) نیوزیلند است. این بخش خدماتی در اواخر فوریه ۲۰۲۱ راه‌اندازی می‌شود.

هولو

هولو ۴ گزینه قیمتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. گزینه‌های با آگهی بازرگانی با قیمت مناسب‌تر و گزینه برنامه‌های بدون آگهی بازرگانی با قیمت بیشتر، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. گزینه دریافت فیلم و سریال اینترنتی از کتابخانه هولو به همراه پخش آگهی‌های بازرگانی، به قیمت ۵.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گزینه «پخش برنامه‌های هولو بدون تبلیغات بازرگانی»، به قیمت ۱۱.۹۹ دلار در ماه در دسترس کاربران خواهد بود. گزینه «دریافت برنامه‌های هولو به علاوه برنامه‌های زنده تلویزیونی زنده همراه با آگهی‌های بازرگانی»، نیز ماهانه به قیمت ۶۴.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. «دریافت برنامه‌های هولو به علاوه برنامه‌های زنده تلویزیونی بدون آگهی بازرگانی»، نیز ماهانه به قیمت ۷۰.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

آمازون پرایم


آمازون‌پرایم اشتراک ماهانه به قیمت ۱۲.۹۹ دلار. از اعضای مستقل این شبکه نیز ماهانه برای اشتراک ویدئویی تنها ۸.۹۹ دلار دریافت می‌شود. کاربران برای دسترسی سالانه به برنامه‌ها و ویدئو‌های آمازون باید ۱۱۹ دلار پرداخت‌کنند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcf.1d0iw6dtcgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما