پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۴
کد مطلب : ۲۸۲۰
plusresetminus
بانوی اول سابق آمریکا اعلام کرد، قرنطینه اجازه داده تا لحظات بیشتری را با دخترانش سپری و با آنها روابط محکم‌تری ایجاد کند اما وی در این مدت با افسردگی نیز دست و پنجه نرم کرده است.
روایت همسر رئیس جمهور پیشین از دوران افسردگی‌اش
صبح‌شد: بانوی اول سابق آمریکا اعلام کرد، قرنطینه اجازه داده تا لحظات بیشتری را با دخترانش سپری و با آنها روابط محکم‌تری ایجاد کند اما وی در این مدت با افسردگی نیز دست و پنجه نرم کرده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه هاف پست، "میشل اوباما"، بانوی اول سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با مجله "پیپل" درباره موضوعات مختلفی مرتبط با سال پر هرج و مرج ۲۰۲۰ که توسط کووید- ۱۹ تعریف می‌شود از جمله نابرابری نژادی، افسردگی و قرنطینه در خانه با دخترهایش صحبت کرد.

وی گفت: افسردگی در این شرایط و در این دوران کاملا قابل درک است. اینکه فکر کنیم علی‌رغم همه شوک‌ها، ضربه‌ها و تلاطم‌هایی که تجربه کرده‌ایم، بدون احساس آنها می‌توانیم ادامه دهیم کاملا غیرواقعی است.

میشل اوباما افزود: این یکی از دلایلی است که ما به صحبت بیشتر درباره سلامت روح و روان نیاز داریم چرا که همه به نوعی با ضربه روحی، اضطراب و مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

پاندمی کرونا و پیامدهای اقتصادی‌اش باعث بحران سلامت روح و روان و افسردگی در آمریکا شده و یکی از مطالعات مرکز جلوگیری و کنترل بیماری‌های آمریکا در ماه اوت نشان داد که ۴۱ درصد از پاسخ‌دهندگان گفته بودند که مشکلات سلامت روح و روان از پاندمی کرونا نشات می‌گیرد. از هر سه آمریکایی نیز یک تن گفته است که نشانه‌هایی از اضطراب و یا افسردگی را تجربه کرده است.

اوباما تابستان گذشته اعلام کرد که در دوران اوج پاندمی کرونا، نابرابری نژادی در آمریکا و نزاع سیاسی از مرحله ابتدایی افسردگی رنج می‌برد.   

وی در این مصاحبه گفت: من باید به چیزی که تجربه می‌کردم اذعان می‌کردم چرا که بسیاری از اوقات ما احساس می‌کنیم که باید بخشی از حال و هوای خودمان را سانسور کنیم. ما همیشه باید سرحال و در حال رشد به نظر برسیم گویی که هرگز در حال دست و پا زدن یا غرق شدن نیستیم.

میشل اوباما افزود:‌ ما شاهد ادامه کشتار سیاه‌پوستان به دست افسران پلیس بودیم. تنها دیدن فیلم کشته شدن جورج فلوید و آن هشت دقیقه‌ای که تجربه کرد، کافی بود.  

وی ضمن اعلام اینکه واکسن کووید- ۱۹ را زده است، گفت: من همه مردم را تشویق می‌کنم تا هر زمان که فرصتش را داشتند، حتما واکسن کووید- ۱۹ را بزنند.

انتهای پیام

 
https://sobhshod.ir/vdcd.x0x2yt0jza26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما