سه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۸۱
plusresetminus
از محمود شهریاری، شایدبتوان به عنوان یکی از رکورداران تعداد ممنوع التصویری در رسانه ملی یاد کرد؛ به گفته خودش در دوران مدیریت تمامی مدیران رسانه ملی از محمد هاشمی بگیرید تا مدیر فعلی صداوسیما، طعم ممنوع التصویری را چشیده است.
خندیدن در تلویزیون را من آزاد کردم
  صبح‌شد: از محمود شهریاری، شایدبتوان به عنوان یکی از رکورداران تعداد ممنوع التصویری در رسانه ملی یاد کرد؛ به گفته خودش در دوران مدیریت تمامی مدیران رسانه ملی از محمد هاشمی بگیرید تا مدیر فعلی صداوسیما، طعم ممنوع التصویری را چشیده است.

او هم اکنون هم ممنوع التصویر است و شرکتی تاسیس کرده و در آن فعالیت می‌کند، شهریاری البته توضیحی در مورد نوع فعالیت شرکتش نداد که آیا حوزه فعالیت‌های این شرکت به سابقه او مرتبط است یا خیر!
 
شهریاری ادعا می‌کند خنده در تلویزیون را او آزاد کرده است: «موقعه‌ای که من و جواد آتش افروز آمدیم و در برنامه‌ها خندیدیم و طور دیگری برنامه اجرا کردیم، مدیران ما همه موضع گیری داشتند که جه اتفاقی افتاده مگر عید و دهه فجر است و ما به آن‌ها توضیح دادیم که مگر فقط در دهه فجر باید خندید؟ و اینقدر اجرا کردیم تا پذیرفتند.»

او همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر پیشنهاد شود به صداوسیما بر می‌گردد؟ می‌گوید: «در شرایطی فعلی نه، صداوسیما شرایط خیلی بدی دارد و تمامی مخاطبین خود را از دست داده، چون مردم خیلی فاصله گرفتند.»

به گزارش «صبح‌شد»، این مجری ممنوع التصویر، در ادامه مجددا ادعایی را مطرح می‌کند که صبح‌شد نمی‌تواند صحت آن را تایید کند: «در هر اجتماعی که به بهانه‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود، مردم صداوسیما را نفرین می‌کنند.»

شهریاری در واکنش به اظهارنظر خداد عزیزی که صداوسیما را با یک تیم فوتبال مقایسه کرده بود و به علی فروغی حق داده بود که به عنوان یک سرمربی عادل فردوسی پور را تغییر دهد گفت: «مقایسه مع الفارغ است، صداوسیما تیم فوتبال نیست، صداوسیما یک رسانه ملی است و باید خواسته‌های ملت را در نظر بگیرد و نه خواسته‌های یک مدیر»

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcei.8vjjh8zbb9.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما