جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۹۰
plusresetminus
قدمت تله جنسی (Honey trapping) یا آنچنان که در ایران سر زبان‌ها است "پرستو"، شاید به قدمت تاریخ بشر باشد، زنان و مردانی که با جذابیت‌های جسمانی، اغواگری، کشش جنسی و درگیری عاطفی، خود را به فرد مورد نظر نزدیک کرده، به زندگی او راه پیدا می‌کنند و اطلاعات گرانبها را به کارفرمای خود می‌رسانند.
ادعای یک روحانی: پرستو‌ها به سراغ من هم آمده بودند!
پایگاه خبری‌وتحلیلی «صبح‌شد»: «آیا پرستو‌های مهاجر به سراغ شما هم آمده اند؟» این سوالی بود که خبرنگار «صبح‌شد» از «حجت الاسلام فومنی» دبیرکل حزب مردمی اصلاحات پرسید و او اینگونه پاسخ داد: بار‌ها افرادی با این عنوان به سمت من آمدند و من به آن‌ها شک کردم و از این رو آن‌ها را تحویل نگرفتم.

 
فومنی ادامه داد: پرستو، اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌شناسد و برای همه ممکن است این تله ایجاد شود و عالم سیاست پر است از این پرستوها!

وی افزود: سیاسیون باید زیپ‌های دهان، شلوار و جیبشان را ببندند تا در امان باشند، حالا گیرم که پرستو باشد ما چرا باید گول بخوریم و شل باشیم، مشکل از پرستو‌ها نیست، مشکل از بعضی از سیاستمداران است!

براساس گزارش صبح‌شد، قدمت تله جنسی (Honey trapping) یا آنچنان که در ایران سر زبان‌ها است "پرستو"، شاید به قدمت تاریخ بشر باشد، زنان و مردانی که با جذابیت‌های جسمانی، اغواگری، کشش جنسی و درگیری عاطفی، خود را به فرد مورد نظر نزدیک کرده، به زندگی او راه پیدا می‌کنند و اطلاعات گرانبها را به کارفرمای خود می‌رسانند؛ اطلاق لفظ "پرستو" در ایران به این نوع تله‌ها ممکن است که به غلط این تصور را ایجاد کند که این طعمه‌ها فقط زن هستند که اینطور نیست.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcei.8ojjh87bb9.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما