پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۹۴۰
plusresetminus
معاون اول رئیس جمهور ظهر دیروز در حاشیه هیئت وزیران در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره صحت شایعات موجود درخصوص کاهش قیمت‌ها می‌پرسید، گفت: دعا کنید! این اظهارنظر جهانگیری بلافاصله با موج گسترده‌ای از واکنش ها در فضای مجازی همراه شد.
التماس دعای جهانگیری حاشیه ساز شد!
صبح‌شد: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ظهر دیروز در حاشیه هیئت وزیران در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره صحت شایعات موجود درخصوص کاهش قیمت‌ها می‌پرسید، گفت: دعا کنید! این اظهارنظر جهانگیری بلافاصله با موج گسترده‌ای از واکنش ها در فضای مجازی همراه شد.

به عنوان مثال کاربری نوشت: «هنوز ماجرای خودت بمال آقای وزیر فراموش نشده که جناب معاون اول می گوید «دعا کنید»! آن هم برای کاهش قیمت‌ها. بلافاصله هم صحنه را ترک می‌کند تا خبرنگار فرصت نکند از او بپرسد اگر قرار بود ما دعا کنیم و چرخ زندگی مردم بچرخد پس شما و همکاران و رئیس‌تان این جا چه می‌کردید؟»

کاربر دیگری هم نوشت: «آقای جهانگیری، مطمئن هستید اگر مردم بخواهند برای حل مشکلاتشان دعا کنند، دعای کاهش قیمت‌ها اولین است؟ به نظر می‌آید دعای نابودی عامل این بدبختی در اولویت باشد.»

گذشته از واکنش‌های این چنینی که حاکی از نارضایتی گسترده از عملکرد دولت است، شاهد واکنش برخی چهره‌های شناخته شده نیز بودیم. چهره‌هایی که عموما منتظر گل‌آلود شدن آب هستند تا ماهی خود را بگیرند.

مصداق این مدعا عبدالرضا داوری فعال سیاسی نزدیک به احمدی‌نژاد است که با ادبیاتی سخیف و قابل تامل در واکنش به جمله دیروز جهانگیری، ضمن توهین به رئیس جمهور  نوشت :«...عجیب نیست که بگویند آمریکا را نفرین کنید و برای تورم دعا کنید». ناگفته نماند که این توئیت داوری و لحن توهین آمیز آن نیز با واکنش‌ها و انتقادهای بسیاری همراه بود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcgrz9y4ak9t.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما