پنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۹۴۴
plusresetminus
در کشوری زندگی می‌کنیم که حدود 15میلیون دانش‌آموز دارد. بنابراین روز 13 آبان که روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده، روز مهمی است.
جزئیات تمامی مراسم روز 13 آبان در تهران
صبح‌شد: دانش‌آموزان در هر‌جای دنیا، سرمایه‌ی انسانی آن‌ جامعه هستند. اما این‌روزها، دنیا در شرایط خاصی به سر می‌برد و در حال مبارزه با  کروناست.  ما نیز  شرایط متفاوتی را تجربه می‌کنیم. 

مهم‌ترین دغدغه‌ی امروز دانش‌آموزان، آموزش از راه دور است. آموزش از طریق سامانه‌ی شاد یا تلویزیون یا شبکه‌های دیگر فعلاً تنها راه است. البته شرایط برای همه‌ی دانش‌آموزان کشور یکسان نیست. نداشتن اینترنت و گوشی هوشمند که ابزار چنین آموزشی است، دغدغه‌ی  بخش مهمی از دانش‌آموزان کشور است. که مسئولان و گروه‌های مردم‌نهاد باید به آن توجه کنند. به روز  13آبان نزدیک می‌شویم...

به گزارش خبرگزاری ایسنا، «نصرت الله لطفی»، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: «سیزدهم آبان اهتزاز پرچم مبارزه با استکبار به‌عنوان مبارزه با استبداد است. انقلاب دوم بعد از انقلاب اسلامی است.»  

او گفت: «به‌دلیل محدودیت‌های شدید کرونایی و سیر صعودی این ویروس در هیچ‌کجای کشور راه‌پیمایی و تجمعات متراکم سال‌های قبل را هم نخواهیم داشت. در شهرهای بحرانی هم از هرگونه مراسمی مستثنی خواهد بود. از این رو به اقتضای شرایط کنونی در چهارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم و تصمیم جزیره‌ای اتخاذ نخواهد شد.»

در تهران روز ۱۳ آبان، ساعت سه بعد از ظهر، مراسمی مقابل لانه‌ی جاسوسی، (سفارت سابق آمریکا) برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار هفته‌نامه‌ی دوچرخه، انجمن هنرهای تجسمی استان تهران با همکاری برج میلاد و نگارخانه‌ی لاله به مناسبت 13 آبان، به‌مدت سه روز در فضای باز برج میلاد نمایشگاه نقاشی‌خط و نگارگری برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای شرکت در افتتاحیه‌ی این نمایشگاه، روز سیزدهم آبان ساعت 16 می‌توانند به برج میلاد مراجعه کنند.

هم‌چنین انجمن هنرهای تجسمی استان تهران با همکاری نگارخانه‌ی لاله روز 13 آبان در فضای بیرونی گالری که خود پارک لاله است، کارگاه خوش‌نویسی برگزار خواهند کرد. با توجه به تقارن ١٣ آبان با میلاد حضرت رسول اکرم ص و هفته‌ی وحدت، استاد «علی تن» و استاد «اسحاق حنیفه» در کارگاهی، واژه‌های قرآنی و اسما و صفت‌های خداوند را می‌نویسند. این نمایشگاه از ساعت ٩ تا ١٤ با حضور هنرجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcakyno149ny.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما