دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۱۰۹۵
plusresetminus
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که فیلم عروسی یکی از شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، خبر داد.
عامل عروسی اینستاگرامی دستگیر شد
صبح‌شد: سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی عکس ها و فیلم عروسی وی را که در حافظه جانبی گوشی تلفن همراهش بوده است پس از مفقود شدن آن انتشار داده است، رسیدگی به موضوع و دستگیری مجرمان در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با انجام بررسی های فنی و تحقیقات لازم توسط مأموران پلیس، مجرم در فضای مجازی مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات هوشمندانه پلیسی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

گودرزی گفت: متهم در ابتدا منکر انجام بزه انتسابی بود اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود در پرونده به ارتکاب جرم اعتراف کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران فضای مجازی توصیه کرد: به منظور پیشگیری از بروز برخی جرایم سایبری مانند انتشار تصاویر شخصی و خانوادگی در این فضا از ذخیره این تصاویر بر روی سیستم‌های رایانه‌ای متصل به اینترنت و تلفن همراه خودداری کنید و درصورت مشاهده ی موارد مشابه حتما مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir به کارشناسان پلیس فتا اطلاع دهید.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcg.y9qrak9znpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما