چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۱۲۲۷
plusresetminus
حتی شنیدنش هم لرزه به اندام انسان می‌اندازد: «کوبیده با برنج ۱۰ هزار تومان!» روز گذشته ویدئویی درباره همین موضوع منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.
کوبیده ۱۰ هزارتومانی رسید
صبح‌شد: حتی شنیدنش هم لرزه به اندام انسان می‌اندازد: «کوبیده با برنج ۱۰ هزار تومان!» روز گذشته ویدئویی درباره همین موضوع منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.


دراین ویدئو که باشگاه خبرنگاران منتشر کرد، برخورد تعزیرات با برخی از رستوران‌های متخلف را می‌بینیم که خدمات ارزان از جمله همین کباب و برنج ۱۰ هزار تومانی را ارائه می‌دهند. در یکی از این رستوران‌ها گوشت‌های کپک زده‌ای وجود داشت که قرار بود به عنوان کوبیده به خورد مشتریان داده شود.

البته این اولین بار نیست که ویدئویی از استفاده از گوشت‌های تاریخ مصرف گذشته و مواد بی کیفیت در بعضی رستوران‌ها منتشر می‌شود.

چند ماه پیش نیز ویدئویی از برخورد سازمان تعزیرات و نیروی انتظامی با رستوران‌های متخلف منتشر شد که نشان دهنده وضعیت وخیم رعایت نکات بهداشتی در بعضی رستوران هاست، اما انتشار این ویدئو واکنش‌های زیادی را از سوی کاربران فضای مجازی در پی داشت.

کاربری نوشت: «باز جای شکرش باقیه که با اینا برخورد میشه وگرنه اگه به وجدان این آدما بود، معلوم نبود زنده مونده بودیم یا نه.» کاربر دیگری هم نوشت: «انسانیت شون کجاست آخه؟ چطور به خودشون اجازه میدن که با جون مردم بازی کنن؟ کرونا کم بود از اینا هم باید بکشیم!»

کاربری هم نوشت: «عوض این که تو این ایام کرونایی پروتکل‌های بهداشتی رو بیشتر رعایت کنن بدتر میان غذاشونم بی کیفیت می‌کنند. نوبره والا».

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcd.x0f2yt0x5a26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما