کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماجرای مصاحبه عجیب اوباما با مجری معروف چه بود؟

1 آذر 1399 ساعت 9:20

گفت‌وگوی نزدیک، اما دور «اپرا وینفری» و «باراک اوباما» به تازگی موجب شگفتی بینندگان این برنامه مشهور شده است. به‌نظر می‌رسید اپرا و اوباما در یکی از اتاق‌های خانه اپرا کنار شومینه و بدون ماسک مشغول گفتگو هستند، اما اپرا راز این مصاحبه خلاقانه را با انتشار کلیپی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود فاش کرد، با این توضیح که سعی آن‌ها بر اجرای یک گفت‌وگوی ایمن بدون سفر و زدن ماسک بوده است.


صبح شد: گفت‌وگوی نزدیک، اما دور «اپرا وینفری» و «باراک اوباما» به تازگی موجب شگفتی بینندگان این برنامه مشهور شده است. به‌نظر می‌رسید اپرا و اوباما در یکی از اتاق‌های خانه اپرا کنار شومینه و بدون ماسک مشغول گفتگو هستند، اما اپرا راز این مصاحبه خلاقانه را با انتشار کلیپی کوتاه در صفحه اینستاگرام خود فاش کرد، با این توضیح که سعی آن‌ها بر اجرای یک گفت‌وگوی ایمن بدون سفر و زدن ماسک بوده است.

به گزارش دیلی میل، این گفتگو در حالی انجام شده بود که میزبان و مهمان بایکدیگر هزاران کیلومتر فاصله داشتند، اما به کمک تکنولوژی همه چیز طور دیگری به‌نظر می‌رسید و به حدی تصاویر طبیعی بود که کمتر کسی متوجه حقه سینمایی آن شده بود. در این ویدئوی کوتاه، اوباما در استودیویی در واشنگتن و نزدیک به ۳ هزار کیلومتر دورتر از کالیفرنیا، جایی که خانه اپراست، پشت به یک پرده سبزرنگ روی یک صندلی دقیقا شبیه صندلی اپرا نشان داده شد.

یک گوشی کوچک و یک میکروفون مخفی باعث می‌شد که او به راحتی حرف‌های اپرا را بشنود. درحالی‌که اپرا واقعا کنار شومینه خانه خود و جایی که به صفحه نمایشی برای دیدن حرکات و پاسخ‌های مهمانش اشراف کامل داشت، نشسته بود. در ابتدای گفتگو اپرا از معجزه تکنولوژی تقدیر کرد و گفت: با معجزه تکنولوژی توانستیم رو در رو در یک اتاق بنشینیم و بدون زدن ماسک حرف بزنیم. هرچند هیچ‌چیزی واقعا جای مصاحبه رودرروی حقیقی را نمی‌گیرد، اما در شرایط فعلی این بهترین کاری بود که می‌توانستیم انجام دهیم.

آنچه مخاطبان صفحه اینستاگرام اپرا به‌عنوان نظر زیر این ویدئو نوشته بودند، نشان می‌داد که هرگز متوجه غیرواقعی بودن صحنه نشده بودند. یکی از کاربران با ذکر اینکه فناوری واقعا خارق العاده است، نوشته بود: من شوکه و غافلگیر شدم. فکر می‌کردم پس از پایان گفتگو اوباما ۱۴ روز در خانه قرنطینه خواهد شد. حقه سینمایی پرده سبز با نام تکنیکی کروماکی، هرچند اتفاق جدیدی در سینما و تلویزیون نیست، اما باز شدن پای آن در شرایط پاندمی کووید-۱۹ به برنامه‌های گفتگو محور برای واقعیت بخشی به آن، در نوع خود ایده خلاقانه‌ای است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1262

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/gallery/1262/1/ماجرای-مصاحبه-عجیب-اوباما-مجری-معروف

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir