کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جا ماندن گاز استریل در «رحم» بیمار تکذیب شد!

16 آبان 1399 ساعت 9:21

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شب گذشته با انتشار متنی در فضای مجازی به انعکاس خبر عصر دیروز درباره وقوع خطای پزشکی در بیمارستانی در برازجان واکنش نشان داد و جا ماندن گاز استریل ناشی از اشتباه پزشکی را تکذیب کرد.


صبح شد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شب گذشته با انتشار متنی در فضای مجازی به انعکاس خبر عصر دیروز درباره وقوع خطای پزشکی در بیمارستانی در برازجان واکنش نشان داد و جا ماندن گاز استریل ناشی از اشتباه پزشکی را تکذیب کرد.

 سعید کشمیری در این متن نوشته است: اصل داستان این بوده است که یک خانم تبعه افغانستان با تاخیر و بارداری بیش از ۹ ماه به بیمارستان مراجعه کرده است و پزشک جراح برای نجات جان او مجبور به برداشتن رحم شده و برای کنترل خونریزی یک گاز بزرگ  در محل عمل گذاشته است.

وی ادامه داد:  این بیمار برای مراقبت بیشتر به بیمارستان بزرگتر فرستاده و ۴۸ ساعت بعد گاز برداشته می‌شود و جلوی مرگ مادر از خونریزی گرفته می‌شود.

وی در انتقاد از انتشار این خبر نادرست، نوشت:  این کار علمی و ارزشمند می‌شود جا ماندن گاز در شکم بیمار و انتشار یک خبر فیک توسط تمام سایت‌ها و توجه بی بی سی.

عصر دیروز خبری با عنوان اشتباه پزشکی در بیمارستانی در برازجان منتشر و بیان و گفته شد اشتباه پزشک زنان بیمارستانی در برازجان باعث بروز مشکلاتی برای یک مادر از جمله جداسازی رحم و جاماندن گاز در شکم وی شده است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1028

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/1028/جا-ماندن-گاز-استریل-رحم-بیمار-تکذیب

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir