کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسرائیل تولید کننده کیت ایرانی تشخیص کرونا را ترور کرد

تسنیم , 7 آذر 1399 ساعت 21:12

محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع عصر امروز جمعه توسط یک تیم ترور در دماوند (حومه تهران) ترور شد و به شهادت رسید.


صبح شد: محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع عصر امروز جمعه توسط یک تیم ترور در دماوند (حومه تهران) ترور شد و به شهادت رسید.

فخری زاده یکی از مسئولان رسمی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود که پروژه‌های مختلف و مهمی را مدیریت می‌کرد و پیش از این بارها توسط رژیم صهیونیستی تهدید شده بود.

از مهمترین پروژه‌هایی که توسط شهید فخری‌زاده و تیمش به نتیجه رسید، پروژه تولید «اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا» بود که سازمان تحت امرش با نظارت مستقیم این شهید عزیز سرانجام بعد از تلاش‌‌های فراوان در ابتدای سال جاری موفق به تولید این کیت شدند.

این کیت از نظر کیفیت و سطح فناوری به‌کار رفته در سطح استانداردهای روز دنیا قرار داشته و هم‌اکنون در بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار دارد و در واقع با تلاش‌های شهید فخری‌زاده و سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع نام کشورمان جزو معدود تولیدکنندگان این کیت‌های پیشرفته ثبت شده است.

بعد از تولید این کیت که نیازهای کشورمان را مرتفع کرد، امروز این محصول ارزشمند در سبد کالاهای صادراتی کشورمان نیز قرار دارد

غیر از کیت تشخیص کرونا، پروژه بسیار حساس و مهم «تولید واکسن کرونا» نیز توسط شهید فخری‌زاده و تیمش از مدت‌های پیش کلید خورده بود.

پروژه تولید واکسن کرونای ایرانی با تلاش‌های شبانه‌روزی شهید فخری‌زاده به نتایج بسیار خوبی رسیده و هم‌اکنون واکسن تولیدشده توسط سپند، به مرحله تست انسانی رسیده و در آستانه حصول نتیجه قرار دارد

شهید فخری‌زاده غیر از این دو پروژه مهم، پروژه‌های مهم تحقیقاتی دیگری نیز در حوزه‌های مختلف را هم مدیریت می‌کرد اما قطعا ترور این شهید والامقام، راه او را پایان نخواهد داد و شاگردان و هم‌رزمانش این راه پرافتخار در خدمت به ملت ایران را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 1386

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/1386/اسرائیل-تولید-کننده-کیت-ایرانی-تشخیص-کرونا-ترور

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir