جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۴۱
plusresetminus
سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بامداد جمعه ۱۳ دی، در حمله هوایی به کاروان خودروی او و فرماندهان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. به گفته وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله را دونالد ترامپ، صادر کرده است.
آیا نفوذی‌های داخلی در پرونده ترور سپهبد سلیمانی نقش داشتند؟
پایگاه خبری‌وتحلیلی «صبح‌شد»: سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بامداد جمعه ۱۳ دی، در حمله هوایی به کاروان خودروی او و فرماندهان حشد شعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید. به گفته وزارت دفاع آمریکا دستور این حمله را دونالد ترامپ، صادر کرده است.
 
«خون شهید قاسم سلیمانی منطقه را بیدار و ملت را متحد کرد اما...» سیدمحمدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی و نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پایگاه خبری‌وتحلیلی «صبح‌شد»، این جمله را بیان کرد، اما این جمله، اما و اگر‌هایی هم داشت.

ابطحی تاکید می‌کند که باید بیشتر مواظب شخصیتهایمان باشیم چرا که حیف است این سرمایه‌ها اینگونه از دست بروند، چرا که تا سلیمانی‌ها ساخته شوند زمان زیادی خواهد برد.
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به این سوال خبرنگار «صبح‌شد» مبنی بر اینکه آیا احتمال اینکه نفوذی‌ها در این ترور دست داشته باشند وجود دارد یا خیر؟ می‌گوید خیر! و ادامه می‌دهد: «بیشتر عوامل منطقه‌ای را در این موضوع دخیل میدانم، اینکه بخواهیم آن را به داخل کشور نسبت دهیم نیاز به بررسی بیشتر دارد، هر فرضیه‌ای ممکن است چرا که دنیا دنیای ممکنات است، اما نمی‌شود با اطمینان گفت و کسی را متهم کرد.»

ابطحی با اشاره به تنوع و پیچیدگی سیستم‌های تکنولوژی خبرگیری و جاسوسی دشمنان، می‌افزاید: میدانستند که قاسم سلیمانی بر پرواز مسافربری سوار است.
 
انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcjfvevzuqex.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما