يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۱۴۲۵
plusresetminus
جواد کریمی قدوسی چهره جنجالی اصولگرا با انتشار پستی توییتری مسئولیت ترور محسن فخری‌زاده را تلویحا برعهده روحانی دانسته است. قدوسی موضوع را مرتبط با دیدار او با مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌داند.
توییت جنجالی در مورد ترور فخری زاده تکذیب شد
صبح‌شد: انتشار یک توییت، یک ادعا و یک تکذیب در ارتباط با علت ترور محسن فخری‌زاده، در رسانه‌ها خبرساز شد. جواد کریمی قدوسی، عضو جبهه پایداری در این پست توییتری مسئولیت ترور فخری زاده را برعهده حسن روحانی و دولت او دانسته است.

خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران "ایرنا" یکشنبه نهم آذر  با انتشار گزارشی اظهارات جواد کریمی قدوسی را "بی اساس" خوانده و آن را به نقل از بهروز کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران تکذیب کرده است.

کریمی قدوسی در این توییت مدعی شده بود که دیدار محسن فخری‌زاده با یوکیا آمانو، مدیرکل پیشین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی زمینه را برای ترور او فراهم کرده است.

این نماینده سابق مجلس نوشته بود: «جناب روحانی در زمان ریاست شما بر قوه مجریه و با اصرار دشمن و تاکید شخص جنابعالی دانشمند هسته‌ای کشورمان دکتر محسن فخری‌زاده با یوکیا آمانو مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ملاقت داده شد، قطعا روزی باید در محکمه عدالت پاسخگو باشید که این چنین راحت سرمایه‌های کشور را در دسترس جاسوسان و قاتلان موساد قرار دادید.»

بهروز کمالوندی بیانیه‌ای در ارتباط با اظهارات کریمی قدوسی منتشر کرده و گفته است که فخری‌زاده «هیچ‌گاه در هیچ ملاقاتی چه با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و با هیچ بازرس و مقامی از آژانس دیدار، مصابحه و ملاقات و مذاکره نداشته است.»

در همین رابطه، علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر حسن روحانی نیز انتشار چنین پستی از سوی کریمی قدوسی را اقدامی "بی‌شرمانه" خوانده و گفته است که چنین ادعایی «حتی اگر خیانتی آگاهانه هم نباشد، نیازمند پیگیری دقیق‌تر انگیزه‌هاست. اصرار چند ساله بر دروغگویی، اصلا عادی نیست.»

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcd.x0f2yt0oka26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما