کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نظر شهروندان مجازی در مورد ترور فخری زاده

9 آذر 1399 ساعت 15:54

از همان ساعت‌های اولیه ترور شهید محسن فخری‌زاده خبرها و اطلاعات مربوط به این عملیات در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شد و دیروز هم بحث درباره آن ادامه داشت. از درخواست انتقام تا محافظت بیشتر از دانشمندان کشور.


صبح شد: از همان ساعت‌های اولیه ترور شهید محسن فخری‌زاده خبرها و اطلاعات مربوط به این عملیات در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شد و دیروز هم بحث درباره آن ادامه داشت. از درخواست انتقام تا محافظت بیشتر از دانشمندان کشور.

خیلی‌ها هم به انتقادهایی که به این بهانه از دولت می‌شود می‌پرداختند و عکس‌ها و فیلم‌هایی از تجمع شبانه در خیابان پاستور منتشر می‌کردند: «کف خیابون از هرکی سؤال می‌پرسم که باید پاسخ ترور شهید محسن فخری‌زاده رو چه جوری داد همه میگن انتقام چون اگر نزنیم جلوتر می‌آیند.»، «‏وقتى خبرنگارى به جاى عبارت ‎ترور از عبارت ‎حمله مسلحانه استفاده می کند بى طرف نیست، بى شرف است.»، «‏دبیر کل سازمان ملل، ایران را دعوت به خویشتن‌داری کرده؟ از کی تاحالا در برابر ترور چنین مواضعی می‌گیرند؟ مثلاً به فرانسه و مکرون بعد از ترور پاریس چنین چیزی می‌گفت عجیب نبود؟ ارزش‌هاشون پشیزی اعتبار و واقعیت ندارند!»، «‏جالبه که ردپای شهید فخری‌زاده رو هم میشه تو صنعت‌ هسته‌ای دید و هم تولید واکسن کرونا! وجه اشتراک اینها مسیر زندگی شهید بوده. هرجا این کشور بهش نیاز داشته حاضر بوده. یه روز فناوری هسته‌ای نیاز بود کار رو پیش برده. یه روز مردم چشم‌انتظار واکسن بودن اومده وسط و پروژه واکسن رو کلید زده»، «‏دوقطبی کردن ماجرای شهید فخری‌زاده فقط و فقط بازی کردن تو زمین ‎اسرائیل و ‎ترامپ است. اینکه تیمB دوست نداره ایران روی آرامش رو ببینه شکی توش نیست. پس اجازه بدین خون این ‎شهید خودش باعث اتحاد باشه و مایه برکت بشه به فضل الهی.»، «‏واکنش جهان را تصور کنید اگر یک گروه فلسطینی دانشمند هسته‌ای اسرائیلی را ترور کرده بود بعد شانه بالا بیندازید که «همین است که هست». چرا یک طرف این معامله هراسناک در اهریمن‌سازی از طرف دیگر اینقدر موفق است!؟»، «‏اسرائیل کمال‌یافته‌ترین سازمان تروریستی جهان است. ظرف ۷۰ سال از کاریکاتوریست و شاعر فلسطینی تا دانشمند عراقی و مصری و پیمانکار آلمانی و کانادایی را ترور کردند و حالا ایرانیان اصلی‌ترین هدف این رژیم تروریستی‌اند. بدون احیای بازدارندگی حتی خلبان مسافربری‌مان هم در امان نخواهد بود.»، «‏به برکت سیاست‌های آقای ‎احمدی‌نژاد حدود ۶۰متخصص تحریم شدند. با ‎برجام ۳۶ نفر از تحریم درآمدند. قرار بود با تداومش ۲۳نفر باقیمانده هم، رفع تحریم شوند. شهید ‎فخر‌ی‌زاده یکی‌شان بود که با قطعنامه۱۷۴۷ تحریم شد. پس‌از ‎ترور یک انسان و هموطن‌، اگر همدلی ندارید، لااقل آدرس غلط‌ ندهید.»، «‏سه سال است که اسرائیل نیرو‌ها و مواضع ایران را مورد حمله قرار می‌دهد! رسماً از جاسوسی و خروج اسناد محرمانه ایران پرده بر می‌دارد! استاکس نت و خرابکاری نطنز را گردن می‌گیرد! در روز روشن در تهران ترور می‌کند بعد مقامات دنیا از رفتار‌های ایران ابراز نگرانی می‌کنند.»

انتهای پیام/


کد مطلب: 1431

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/1431/نظر-شهروندان-مجازی-مورد-ترور-فخری-زاده

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir