چهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۱۴۶
plusresetminus
اگر باور این گزارش برایتان سخت بود دست به گیرنده‌هایتان نزنید قطعا مشکل از فرستنده است، بانوان ایرانی عزیز عکس بدن هایتان را بفرستید، فالوئر‌های عزیز هم بدن مورد علاقه شان لایک کنند!
مسابقه بزرگ یک مطب در شمال شهر درباره بدن زنان ایرانی
صبح‌شد: اگر باور این گزارش برایتان سخت بود دست به گیرنده‌هایتان نزنید قطعا مشکل از فرستنده است، بانوان ایرانی عزیز عکس بدن هایتان را بفرستید، فالوئر‌های عزیز هم بدن مورد علاقه شان لایک کنند!

به گزارش «صبح‌شد» در ابتدا برای ما هم باورش سخت بود، خبرنگار «صبح‌شد» در اکسپلور اینستاگرام عکس‌هایی از زنان {نیمه} برهنه را مشاهده کرد، بر روی یکی از آن‌ها کلیک کرد، با نکته عجیبی روبه رو شد.
 
یکی از مطب‌های جراحی زیبایی و پیکر تراشی در یکی از مناطق شمالی شهر تهران مسابقه‌ای برگزار کرده و در آن از بیماران خود خواسته تا عکس بدن‌هایشان قبل و بعد از عمل را بفرستند، این مطب همچنین از مخاطبان هم خواسته تا نظر دهند که بدن کدام یکی از بیماران این مطب تغییرات بیشتری داشته است.
 
تصاویری در این صفحه منتشر و گفته شده که بیماران با رضایت این تصاویر فرستادند، اما «صبح‌شد» هیچ یک از آن‌ها را نه می‌تواند منتشر کند و نه می‌خواهد که منتشر کند!

خبرنگار «صبح‌شد» در ادامه به سراغ استوری‌های ثبت شده در صفحه اینستاگرام این مطب رفت، در یکی از استوری‌ها، عمل تزریق ژل به باسن یکی از بانوان ایرانی نمایش داده می‌شود و در مقابل دوربین، آقای دکتر ژل را به باسن این خانم تزریق می‌کند!
 
«صبح‌شد» با شماره تلفنی که در بالای صفحه اینستاگرامی این مطب درج شده بود تماس گرفت، متن گفتگوی ما با شخصی که به تلفن ما، پاسخ داد تلفن را در ادامه بخوانید:
 
«صبح‌شد»:تاکنون به شما تذکری بابت این صفحه اینستاگرام نداده اند!
تذکر؟ برای چه؟

«صبح‌شد»: برای تصاویری که در آن منتشر کردید!
تصاویر چه مشکلی دارند؟
«صبح‌شد»: به نظر شما، انتشار این تصاویر نیمه برهنه خلاف قانون نیست؟
نه اگر بود که میگفتند

«صبح‌شد»:اما این تصاویر را در هیچ صفحه دیگری ندیدیم
مگر میشود! یعنی در هیچ پیج دیگری نیست؟

«صبح‌شد»: در پیجی که مربوط به مطبی در ایران باشد اینگونه تبلیغات را تاکنون مشاهده نکردیم
شما از کجا تماس میگیرید؟

«صبح‌شد»: صبح‌شد
چه کار می‌کند؟

«صبح‌شد» در سایت خبری چه کار می‌کنند؟
یک مشت آدم بیکار می‌نشینند و در مورد دیگران اظهار نظر می‌کنند

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcebp8zijh8e.9bj.html
نظرات منتشر شده : ۲  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهیار
فیلتر نشی صبح شد
رضا
اوووف