پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۱۴۷۹
plusresetminus
این هفته طبق روال هر هفته هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید و پرکاربرد را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هم مرور می‌کنیم.
مردم این هفته چه چیزی را سرچ کردند؟
صبح‌شد: این هفته طبق روال هر هفته هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید و پرکاربرد را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هم مرور می‌کنیم.

 ۷ واژه فارسی پر جست وجو در گوگل

شهادت شهید فخری زاده در ۷ آذر نام این شهید را در فهرست پرجست و جو‌های گوگل قرار داد. بعد از آن زندگی نامه پرویز پور حسینی بازیگر سینما پرجست و جو بود. تعطیلی ادارات در تهران در هفته گذشته باعث شد بسیاری برای این که مطمئن شوند کدام نهاد‌ها تعطیل است و کدام نه، به سراغ گوگل بروند. از دیگر پرجست و جو‌های هفته، آخرین ساخته کریستوفر نولان بود که نامش تنت است. بعد از آن، به دلیل اظهار نظر عیسی کلانتری درباره حضرت امام (ره) و البته عذرخواهی اش، نام رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست در این فهرست قرارگرفت. آب گرفتگی شهر‌های مختلف خوزستان باعث شد نام استاندار این استان هم که غلامرضا شریعتی است، جست و جو شود. دانلود سریال آقازاده را هم باید به این فهرست اضافه کنیم.

 ۷ مقاله پر بازدید از ویکی پدیا

ترور دانشمند ایرانی در ویکی پدیا هم زندگی نامه شهید فخری زاده را پربازدید کرد و همچنین باعث شد بسیاری از کاربران به دنبال شهدای هسته‌ای باشند که پیش از این به شهادت رسیده اند. درگذشت اسطوره فوتبال دیگو آرماندو مارادونا هم باعث شد بازیکن نابغه فوتبال نیز در این فهرست قرار بگیرد. سریال خانه امن هم که از شبکه یک پخش می‌شود، در کنار آخرین ساخته کریستوفر نولان در این فهرست قرار دارد. در این فهرست مقاله‌ای درباره یک خواننده زن ایرانی که در ۱۰ آذر در آمریکا از دنیا رفت هم در کنار یک مقاله غیراخلاقی دیده می‌شود.

۷ هشتگ داغ توئیتر از دیتاک

هشتگ‌های «شهید فخری زاده»، «اخراج بازرسان آژانس» و «ترور» بعد از شهادت شهید محسن فخری زاده در شهر آبسرد شهرستان دماوند در توییتر داغ شد. همچنین بعد از تصویب طرح دو فوریتی برای گسترش فعالیت هسته‌ای و همچنین کاهش نظارت‌ها هشتگ «مجلس انقلابی» توسط کاربران مورد استفاده قرار گرفت البته برخی از کارشناسان هم به این طرح انتقاد‌هایی داشتند. در کنار این هشتگ ها، هشتگ سازمان منافقین درباره محاکمه یک دیپلمات ایرانی به ادعای بمب گذاری در یک نشست این سازمان تروریستی در سال ۲۰۱۸ هم در این فهرست قرار دارد. همچنین یک هشتگ برای دعوت مردم به اعتراض توسط اپوزیسیون و گروه‌های سلطنت طلب خارج از کشور داغ شد. «ماهشهر» هم از دیگر هشتگ‌هایی بود که در توییتر مورد استفاده قرار گرفت و کاربران با این هشتگ به عملکرد مسئولان خوزستان از جمله استاندار این استان بعد از بالا زدن فاضلاب و سرازیر شدن آن به خانه‌ها و بیمارستان‌های این شهر به دلیل بارندگی انتقاد کردند و از این که وعده‌های چند ماه پیش استاندار این استان که گفته بود دیگر آب گرفتگی و بالا زدن فاضلاب نخواهیم داشت محقق نشده، گلایه کردند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.mqsa2bq0ola82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما