پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب : ۱۵۸۶
plusresetminus
این هفته طبق روال هر هفته هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید و پرکاربرد را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هم مرور می‌کنیم.
مصباح یزدی و خلافی خودرو در صدر جستجوی گوگل این هفته ایرانیان!
صبح‌شد: این هفته طبق روال هر هفته هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید و پرکاربرد را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هم مرور می‌کنیم.
 
 ۷ واژه فارسی پر جست وجو در گوگل

خبر بیماری آیت ا... مصباح یزدی، نام او را در صدر فهرست پر جست و جو‌ها قرار داد. اما بعد از نام آیت ا... افراد زیادی برای این که از میزان خلافی خودروی شان مطلع شوند و ببینند آیا جریمه‌های کرونایی شامل حالشان شده یا نه به دنبال سامانه خلافی خودرو رفتند. ثبت نام لاستیک دولتی هم همچنان مورد توجه کاربران است.

نام شهیندخت مولاوردی نیز به دلیل اعلام رای بدوی دادگاهش که گفته می‌شود به دو سال حبس محکوم شده، پر جست و جو شد. بعد از او هم نام یک مدل مصری که عکس هایش با اهرام ثلاثه مصر حاشیه ساز شده بود، قرار دارد.

سامانه خرید آرد و همچنین نام محسن افشانی هم در این فهرست قرار دارد. در روز‌های پیش در همین صفحه درباره محسن افشانی و ویدئو‌هایی که با توهین به خودش همراه بود، نوشتیم.
 
 ۷ مقاله پر بازدید از ویکی پدیا

همچنان مقاله زندگی شهید فخری زاده که تا پیش از این شناخته شده نبود، مورد توجه قرار دارد و بعد از او نوبت فیلم و سریال هاست که نام فیلم «تنت» آخرین ساخته کریستوفر نولان، سریال آقازاده که در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود و همچنین سریال خانه امن که هر شب از شبکه یک پخش می‌شود، به چشم می‌خورد.

اما بعد از این‌ها نوبت شب‌های مافیا می‌رسد. برنامه سرگرم کننده‌ای که در چند هفته اخیر در شبکه نمایش خانگی عرضه شده و طرفداران زیادی دارد. بعد از این‌ها مقاله‌ای درباره عجایب هفتگانه داریم که احتمالا به تصاویر مدل مصری که با یکی از عجایب هفتگانه گرفته مربوط می‌شود.
 
۷ هشتگ داغ توئیتر از دیتاک

داغ‌ترین هشتگ این هفته «هفت ساله منتظریم» است که مربوط به صحبت‌های رئیس مجلس در خصوص عملکرد دولت است. بعد از آن هم همچنان هشتگ «شهید فخری زاده» که در شهر آبسرد شهرستان دماوند به شهادت رسید، دیده می‌شود. هشتگ بودجه هم از دیگر هشتگ‌هایی است که در این هفته به دلیل ارائه بودجه سال ۱۴۰۰ به مجلس مورد توجه قرار گرفته و بسیاری با این هشتگ از ایراد‌های آن نوشته اند. در این میان هشتگ «جوانی کنید» هم دیده می‌شود که مربوط به شوخی‌های کاربران با گفته وزیر ارتباطات در روز دانشجو بود. هشتگ کرونا و ایران هم مثل سابق در فهرست این هفته هست و همچنین یک هشتگ برای دعوت مردم به اعتراض توسط اپوزیسیون و گروه‌های سلطنت طلب خارج از کشور در این فهرست قرار دارد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcb.wb8urhbs0iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما