در گفت‌وگو با صبح شد مطرح شد

کنایه تند فوق تخصص ایرانی به پوتین

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۱۷۷
plusresetminus
دکتر شروین شکوهی رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به پایگاه خبری صبح شد با کنایه به خبر واکسن روسی کرونا، می‌گوید: فکر می‌کنید ولادیمیر پوتین، واکسن کرونای روسی به دخترش زده است؟
کنایه تند فوق تخصص ایرانی به پوتین
صبح‌شد: دکتر شروین شکوهی رئیس بخش عفونی بیمارستان لقمان حکیم به پایگاه خبری صبح‌شد با کنایه به خبر واکسن روسی کرونا، می‌گوید: فکر می‌کنید ولادیمیر پوتین، واکسن کرونای روسی به دخترش زده است؟

روسیه نخستین کشوری بود که رسما اولین واکسن کرونا را به نام خود ثبت کرد. هرچند از نظر برخی محققان این امر بسیار شتاب‌زده بوده و نتایج آزمایش آن هنوز مشخص نیست اما رئیس جمهور روسیه  گفت «به یکی از دخترانش دو بار واکسن ضد کرونا تزریق شده و خود او در حین تست حضور داشته است.»

این فوق تخصص بیماری‌های عفونی، در ادامه می گوید: مطمئن باشید به دختر پوتین «آب مقطر» زدند چرا که استفاده از یک واکسن ممکن است عوارض زیادی را به همراه داشته باشد آن هم واکسنی که برای یک ویروس ناشناخته آن هم در این مدت کم ساخته شده، برای مثال بعد از گذشت دهه‌ها از ساخت و استفاده از واکسن آنفولانزا پزشکان به این نکته پی برده اند که ممکن است این واکسن منجر به فلج عضلات گیلن باره ‌شود.


گیلن باره نوعی بیماری اعصاب محیطی است با ضعف عضلانی و از بین رفتن خفیف حس انتهایی مشخص می شود. پژوهشگران معتقدند این بیماری یک بیماری خود ایمنی است که در اثر یک عفونت ویروسی قبلی، آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcicyaz2t1ay.bct.html
نظرات منتشر شده : ۱  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

یاشار
دروغ میگه بابا