دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۹۳
plusresetminus
سید عطاءالله مهاجرانی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌جمهوری محمد خاتمی، در پاسخ به سوالی پیرامون درآمدش، نکته جالبی را مطرح کرد.
درآمد «عطاءالله مهاجرانی» در لندن از کجا تامین می‌شود؟
صبح‌شد: ویکی‌لیکس در ژوئن ۲۰۱۵ اقدام به انتشار ۶۰ هزار سند دیگر از مجموع نیم میلیون سند خارج شده از سیستم الکترونیکی وزارت خارجه عربستان سعودی کرد که در یکی از این اسناد، عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه‌ای به سفارت سعودی در لندن درخواست کرده بود که آن کشور هزینه تحصیل فرزندش (علی مهاجرانی) در مقطع دکتری دانشگاه واریک را بپذیرد و عربستان نیز با این درخواست موافقت کرد و چکی به مبلغ ۱۶ هزار پوند برای یک سال تحصیلی در وجه نامبرده صادر کرد و پذیرفت که حداقل به مدت چهار سال هر سال حدود ۱۶ هزار پوند بپردازد.

 مهاجرانی نیز در پاسخ به بی‌بی‌سی فارسی گفت که در زمان مناسب در مورد آنچه ویکی‌لیکس منتشر کرده پاسخ خواهد داد.

حدود یک هفته پس از انتشار این خبر از بی‌بی‌سی فارسی، همسر مهاجرانی، با مخدوش دانستن این نامه منتقدان و رسانه‌های آنان را جیره بگیران اسرائیل نامید.


سید عطاءالله مهاجرانی که معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دوران ریاست جمهوری هاشمی رفسنجانی و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دورهٔ اول ریاست‌جمهوری محمد خاتمی بود هم اکنون در انگلیس اقامت دارد.

او در پاسخ به سوال کاربری که از او پرسیده بود ‎ «مشتاقیم تا بدانیم در انگلیس از چه طریقی امرار و معاش می‌کنید» گفت: ‎در همین آتش اشتیاق بمانید!

این کاربر شبکه اجتماعی در ادامه از او می‌خواهد تا چند کتاب در حوزه انسان سازی معرفی کند که با این پاسخ تند مهاجرانی مواجه شد: نیازى به کتاب انسان ساز ندارید. اما نیاز به جمله استیو جابز در دانشگاه استنفورد دارید:"فرصت زندگى کوتاه است، در زندگى دیگران زندگى نکنید. "


مهاجرانی همچنین از دزدان منزل خود اینگونه گفت: ‎در لندن دو بار پلاک خودرو من و جمیله [کدیور]را دزدیدند، یک بار هم در گاراژ مان را شکستد و دزدى کردند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcgrw9q4ak9y.pra.html
جزئیات درگیری لفظی فرهودی و زم

جزئیات درگیری لفظی فرهودی و زم

چهارشنبه ۵ شهريور - ۱۴:۳۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما