کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واتساپ و خداد عزیزی در صدر سرچ این هفته ایرانیان

25 دی 1399 ساعت 10:02

پربازدیدهای هفته در فضای مجازی چه بود و مردم به دنبال چه چیزی بودند؟


صبح شد: طبق روال هر هفته هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید و پرکاربرد را در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی با هم مرور می‌کنیم.
 
 ۷ واژه فارسی پر جست وجو در گوگل

یکی از پر جست و جو‌ترین کلمات این هفته پخش زنده شبکه سه بود که به نظر می‌رسد به دلیل برگزاری شهرآورد تهران بین استقلال و پرسپولیس در عصر ۱۵ دی باشد. بعد از دربی، قطعی برق پرجست وجو‌ترین کلمه بود که درباره آن در گزارش امروز صفحه نوشته ایم.

درخشش مهدی طارمی در تیم فوتبال پورتو هم نام این بازیکن فوتبال را در لیست قرار داده. آخرین خودروی تولیدی ایران خودرو که تارا نام دارد و نتایج قرعه کشی پیش فروش آن منتشر شد در این لیست قرار دارد. در این میان بسیاری به دنبال تاریخ واریزی یارانه دی ماه بودند. فراز و فرود‌های بورس در روز‌های اخیر هم باعث شد وضعیت بورس امروز پرجست و جو باشد. در پایان هم نام فائزه هاشمی دیده می‌شود که گفته بود دوست داشته ترامپ رئیس جمهور آمریکا شود.
 
۷ مقاله پر بازدید از ویکی پدیا

بیشترین مقاله‌هایی که این هفته در لیست پربازدید‌های ویکی پدیا قرار داشتند مربوط به شهرآورد تهران است که می‌توان به مقاله‌های «رکورد‌های شهرآورد تهران» و «شهرآورد تهران» اشاره کرد. البته مقاله‌ای درباره مهدی قائدی هم پر بازدید شد که دلیل اش می‌تواند گل دقیقه ۹۳ این بازیکن به پرسپولیس باشد. حضور خداداد عزیزی در برنامه فوتبال برتر و صحبت هایش درباره میزبانی آسیا باعث شد مقاله مربوط به این بازیکن سابق فوتبال هم پربازدید شود.

بعد از مقاله‌های فوتبالی، سریال‌های جدید شبکه خانگی هم در این لیست قرار دارند که می‌توان به سریال نمایش خانگی ملکه گدایان و سریال قورباغه اشاره کرد. پیشنهاد ایلان ماسک بعد از تغییر مقررات حریم خصوصی واتس اپ هم باعث شده نام ثروتمندترین فرد جهان در این لیست قرار بگیرد. ایلان ماسک پیشنهاد داده مردم از این به بعد به جای واتس اپ از پیام رسان سیگنال استفاده کنند.
 
۷ هشتگ داغ توئیتر از دیتاک

در صدر هشتگ‌های داغ این هفته ۲ هشتگ درباره اتفاقات و حواشی پرسپولیس با عنوان «اخراج رسول پناه» و «یحیی تنها نیست» قرار دارد و کاربران با این هشتگ‌ها از سرمربی تیم پرسپولیس حمایت کرده اند. بعد از این هشتگ ها، هشتگ «برق»، «مازوت» و «آلودگی هوا» قرار دارد که به مازوت سوزی نیروگاه‌های برق، خاموشی‌های اخیر و ... اشاره دارد. کرونای انگلیسی و واکسن خارجی را هم باید به این لیست اضافه کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 2037

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/2037/واتساپ-خداد-عزیزی-صدر-سرچ-این-هفته-ایرانیان

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir