يکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۲۲۷۷
plusresetminus
مصاحبه با رسانه‌های ضدایرانی مستقر در لندن که مستقیم از سوی سعودی‌ها و صهیونیست‌ها ساپورت مالی می‌شوند، به یکی از حربه‌های شهرت طلبی برخی اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تبدیل شده است.
راه حضور اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی به شبکه‌های ضد ایرانی باز شد؟
صبح‌شد: مصاحبه با رسانه‌های ضدایرانی و ضدانقلاب مستقر در لندن و سایر پایتخت‌های اروپایی که مستقیم از سوی سعودی‌ها و صهیونیست‌ها ساپورت مالی می‌شوند، به یکی از حربه‌های شهرت طلبی برخی اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تبدیل شده است و این افراد با حضور در برنامه‌های این شبه رسانه‌های ضدانقلاب، علاوه بر آنکه برای خود آورده مالی کسب می‌کنند سبب رونق برنامه‌های این برنامه‌سازان ضدایرانی نیز می‌شوند.

«حمید سپیدنام» یا «مستر تیستر» یکی از رستوران‌رو‌های اینستاگرامی است که طی یکی دو سال اخیر همانند بسیاری از افراد دیگر برای خود در بستر ایسنتاگرام، شهرت و ثروت کسب کرده است؛ شهرت و ثروتی که اصطلاحاً بادآورده است؛ این فرد اخیراً با سایت ضد انقلاب ایران‌وایر گفتگو کرده است.

او در این مصاحبه می‌گوید سعی می‌کند که از حواشی دوری کند و در عین حال به فالوئر‌های میلیونی‌اش می‌بالد و می‌افزاید: یک میلیون و قریب به چهارصدهزار نفر پست‌های مرا دنبال می‌کنند.

نامبرده در پاسخ به این سوال جهت دار رسانه ضدایرانی ایران وایر که پرسیده بود: «آیا مشکلاتی هم در دعوت این دو (مارک وینز و ترورو جیمز) به ایران برای شما پیش آمد؟» گفت: به هر حال هر دوی این افراد متعلق به کشور‌هایی بودند که سخت‌گیری برای صدور ویزای آنان بالاتر بود.

نکته قابل تامل!

فارغ از محتوای مصاحبه سپیدنام با رسانه ضدایرانی ایران وایر، آنچه که قابل تامل و تاسف انگیز است، اقبال و شوق افرادی نظیر سپیدنام به مصاحبه با رسانه‌هایی است که مستقیم از سوی دشمنان مردم ایران تغذیه مالی و محتوایی می‌شوند.

شبه رسانه‌ای که خلیج فارس را خلیج فارس نمی‌داند

پایگاه لندنی "ایران وایر" که در شناسنامه، متعلق به «همه ایرانیان» معرفی شده است، پیش‌تر در سرویس عربی خود از تعبیر جعلی "خلیج ع. ر. ب. ی" به‌جای عبارت صحیح خلیج فارس استفاده کرده بود!

ایران وایر و تخطئه نهاد‌های امنیتی کشور!

ایران وایر در بحبوحه فتنه‌های دی ۹۶ و آبان ۹۸، در کنار رسانه‌های صهیونیستی و سعودی دیگر نظیر بی بی سی و اینترنشنال، به اتاق آشوب اغتشاشگران اجاره‌ای تبدیل شده بود و هدفش را تخریب امنیت فیزیکی و روانی مردم ایران ترسیم کرده بود.
ایران وایر که توسط مازیار بهاری یکی از فتنه گران سال ۸۸ اداره می‌شود، اخیرا نیز مستندی را در مورد نزار زاکا ساخته است و در آن به تخطئه نهاد‌های امنیتی کشور پرداخته است.

لزوم پیگیری اقدامات مشابه سپیدنام!

به نظر می‌رسد مصاحبه امثال سپیدنام با ایران وایر از آن جمله اقداماتی است که باید توسط نهاد‌های ذیصلاح پیگیری شود تا به یک باب برای دیگر افراد تبدیل نشود که برای شهرت طلبی و ثروت اندوزی بیشتر خود، به شبه رسانه‌های ضدایرانی لندن نشین پناه ببرند.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcj.ae8fuqe8asfzu.html
نظرات منتشر شده : ۳  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حمید
اه اه
arash
:؟>
سحر
این کیه؟؟