يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۳
کد مطلب : ۲۵۴۰
plusresetminus
استوری اینستاگرامی آذری جهرمی بعد از بازی پرسپولیس و گل گهر با واکنش های زیادی همراه بود.
شاخ بازی فوتبالی وزیر جوان!
صبح‌شد: صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل لیگ بیستم زمینه را برای کری خوانی هواداران سرخابی‌ها فراهم کرد تا جدال لفظی در فضای مجازی را آغاز کنند، اما شروع کننده ماجرا، وزیر جوان دولت روحانی بود و کری خوانی او در استوری اینستاگرام برای استقلالی‌ها با واکنش‌های زیادی از سوی اعضای هیئت مدیره، کادرفنی و بازیکنان اسبق و هواداران استقلال مواجه شد.

ماجرا چه بود؟

آذری جهرمی بعد از پیروزی ۵ بر صفر پرسپولیس در برابر گل گهر، با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «گل گهر یک گل دیگه خورده بود، به رکورد استقلال می‌رسید، ولی خب رکورد استقلال دست نیافتنی است.» پس از این اتفاق بود که استقلالی‌ها واکنش‌های زیادی به صحبت‌های آذری جهرمی مطرح کردند که اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره استقلال با انتشار متن طولانی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به صحبت‌های وزیر ارتباطات، نوشت رویای شما خاطرات ماست.

صبح دیروز هم آذری جهرمی در گفتگو با برنامه آفساید شبکه رادیویی جوان درباره این که آیا از هواداران استقلال عذرخواهی می‌کند، گفته بود: «چرا باید عذر‌خواهی کنم؟ مگر توهین کردم؟ مگر تاریخ را من رقم زدم؟ مگر آقای خلیل زاده ننوشت آرزوی شما خاطرات ماست؟ او دیشب هم به من زنگ زد و گفت می‌خواهم مطلبی را منتشر کنم و من هم گفتم ایرادی ندارد.»

واکنش کاربران فضای مجازی

واکنش‌ها به استوری وزیر ارتباطات بسیار زیاد بود و حتی به پخش زنده تلویزیون هم کشیده شد. یکی از مجری‌ها دلیل این استوری آذری جهرمی را جوان و جویای نام بودن وزیر بیان کرد و مجری دیگر هم اینترنت پرسرعت و بدون فیلتر وزیر را که باعث شده او درباره هر چیزی توییت کند، دلیل این جنجال دانست. با این حال برخی کاربران هم از آن جایی که در برهه‌هایی ایرانسل و همراه اول اسپانسر تیم‌های استقلال و پرسپولیس بوده، این همه هواداری از یک تیم را نادرست خواندند. برخی هم این گونه کری خوانی را برای وزیر که جایگاه حقوقی دارد ناپسند دانسته و از وزیر جوان خواستند از این به بعد مانند کانال‌های هواداری عمل نکند. در ادامه تعدادی از واکنش‌ها به این استوری وزیر را می‌خوانید:

* هر شخصی حق داره به تیمی علاقه‌مند باشه و کری بخونه، اما مشکل اون جاست که آذری جهرمی با استفاده از جایگاهش، رقابت رو از حالتِ عادلانه خارج می‌کنه تا بعدا بتونه برای خالی کردنِ عقده‌هاش با استقلالی‌ها کری بخونه.

* آقای جهرمی اگه با این کارات به دنبال رای پرسپولیسی‌ها توی انتخابات ریاست جمهوری هستی سخت در اشتباهی.
* کاش همین قدر که برای کل کل با تیم حریف وقت می‌ذاری برای حل مشکلات مردم هم وقت بذاری.
* شوخی‌ها و کری خوانی‌های جهرمی شبیه شوخی‌های شوهر عمه‌ها توی گروه‌های خانوادگی شده، همین قدر لوس و بی مزه!
* چه ایرادی داره، کری خوانی همینه دیگه.
* آقای جهرمی بهتره آداب کری خوانی رو یاد بگیرید، چون فردی که در جایگاه وزیر قرار می‌گیره باید این روند غلط رو اصلاح کنه نه این که به سبک کانال‌های هواداری عمل کنه!
* قبول دارم بخشی از لذت فوتبال همین کری خوانی هاست، اما یک وزیر نباید از این ادبیات برای مسخره کردن حریف استفاده کنه.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcc.0qia2bqpxla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما