کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ تند احمدی نژاد به اظهارات حداد عادل

3 اسفند 1399 ساعت 16:51

محمود احمدی نژاد به اظهارات حداد عادل در مورد رد صلاحیت او واکنش نشان داد.


صبح شد: غلامعلی حدادعادل چند روز پیش گفته بود در صورت ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ برای ریاست جمهوری، شورای نگهبان صلاحیت او را رد خواهد کرد.

او گفته که ثبت نام احتمالی احمدی‌نژاد برای انتخابات پیش‌رو، "شوک انتخاباتی نخواهد بود. "

آقای حداد عادل گفته: "آمدن احمدی‌نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید؛ یعنی تکلیف روشن است.چنین اتفاقی نخواهد افتاد، دفعه‌ی قبل هم نیافتاد، حالا که ۴ سال هم گذشته و بدتر هم شده است. "

محمود احمدی نژاد در واکنش به این اظهارات در حاشیه بازدید از بازارچه کتاب واقع در میدا انقلاب گفت: آقایی (حداد عادل) که این حرف‌ها را زده است در سال ۸۴ هم تا لحظه آخر انتخابات، با کمک دوستانش سنگین‌ترین فشار‌ها را به بنده آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف دهم.

وی افزود: در دوره ریاست جمهوری نهم هم این‌ها در طول مجلس هفتم، بیشترین ممانعت ها، تخریب، فشار‌ها و انواع ترفند‌ها را به کار گرفتند تا مانع از خدمات دولت به مردم شوند و حتی اجازه ندادند ساعت کار ادارات را تنظیم کنیم تا مقداری بار ترافیک برای مردم سبک شود.

احمدی نژاد عنوان کرد: در طول ۱۶ سال اخیر یعنی قبل از سال ۱۳۸۴ تا امروز این آقا همیشه مخالف بنده بوده و به شدت علیه اینجانب فعال بوده است. متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده‌ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می‌کنند و فکر می‌کنند که همه امور تحت تصدی آن‌ها باشد. آنان کشور و انقلاب را ارث پدری خودشان می‌شمارند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه‌ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد.

وی بیان کرد: رهبری می‌گویند ادعای مهندسی انتخابات، سخن دشمن است و این آقا بلافاصله رسماً و در حالیکه ماه‌ها به انتخابات مانده است به گونه‌ای سخن می‌گوید که خبر از مهندسی قطعی انتخابات توسط شورای نگهبان می‌دهد. واقعاً رد دشمن را در کجا باید جستجو کرد؟ البته مردم به این آقا می‌گویند تو چه کاره مملکت هستی که می‌خواهی برای همه تعیین تکلیف کنی؟

انتهای پیام/


کد مطلب: 2555

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/2555/پاسخ-تند-احمدی-نژاد-اظهارات-حداد-عادل

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir