ادعای عجیب رئیس جمهور اسبق؛

احمدی نژاد کشته می‌شود؟

دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۶۸۰
plusresetminus
فصل دیگری از "ادعا‌های جنجالی" احمدی‌نژاد آغاز شده و او مدعی شده "ناگفته‌هایش را ضبط و پنهان کرده است". او در کارزار تبلیغاتی انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ با "ترفند" جدیدی پا به میدان گذاشته و از خطر ترور خود گفته است.
احمدی نژاد کشته می‌شود؟
صبح‌شد: با نزدیک شدن موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری(۲۸ خرداد ۱۴۰۰)، فعالیت‌های تبلیغاتی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور اسبق ایران نیز شدت و دامنه بیشتری یافته است.

احمدی‌نژاد این بار با یک ادعای جنجالی دیگر در رسانه‌ها حضور یافته و مدعی شده است: «بحث ترور من جدی است.»

او که به رئیس‌جمهور "بگم‌بگم‌" ایران شهرت دارد، این بار نیز گفته است که "برای مقابله با برنامه ترور خود چاره‌ای جسته و ناگفته‌هایش را در چند جای مطمئن پنهان کرده است".


احمدی نژاد گفته است: «مسائلی که اطلاع دارم را ضبط کرده‌ام و در چند جای مطمئن قرار داده‌ام.» او افزوده است: «ستاد درست می‌کنند، برنامه تبلیغی درست می‌کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می‌زنند! چه خبر است؟ چه شده است؟ معتقد هستم که بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری بر پا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند.»

محمود احمدی‌نژاد از "جان ناقابل" خود سخن گفته و گفته است که پای ملت ایران ایستاده است. رئیس جمهور پیشین ایران در پاسخ به این پرسش که چه کسانی "برنامه ترور" او را دنبال می‌کنند، گفته است: «بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده است که می‌خواهیم ترور کنیم، پیدا می‌شود.»

رئیس جمهور پیشین ایران توضیح بیشتری پیرامون صاحبان این کانال تلگرامی و کسانی که "دست به ترور می‌زنند و پس از آن مراسم عزاداری بر پا می‌کنند"، در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdch.6nit23n-vftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما