يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۷۷۳
plusresetminus
این هم در نوع خود اتفاق عجیبی است که یک ورزشکار در مسابقه‌ای شکست بخورد، اما با پنهان نگه داشتن نتیجه مسابقه زمان برگزاری آن را یک هفته بعد اعلام کند.
پنهانکاری قوی‌ترین مرد ایران
صبح‌شد: این هم در نوع خود اتفاق عجیبی است که یک ورزشکار در مسابقه‌ای شکست بخورد، اما با پنهان نگه داشتن نتیجه مسابقه زمان برگزاری آن را یک هفته بعد اعلام کند.

امیر علی‌اکبری که به تازگی برای سازمان ONE Championship مبارزه می‌کند شنبه هفته قبل نخستین شکست را مقابل مبارز کره‌ای تجربه کرد. خبر این شکست بازتاب چندانی در رسانه‌ها نداشت و همین موضوع باعث شد دوستان و نزدیکان علی‌اکبری و حتی پیج رسمی خودش در اینستاگرام اعلام کنند که این مسابقه جمعه۱۵ اسفند برگزار می‌شود (در حالی‌که شنبه ۹اسفند برگزار شده بود) و حتی به‌صورت زنده از اینستاگرام خود علی‌اکبری پخش خواهد شد!

این اتفاق هم افتاد، اما مبارزه ضبط شده بود و یک نفر از اینستاگرام علی‌اکبری، از روی صفحه یوتیوب فیلمبرداری می‌کرد و مبارزه را نشان می‌داد. اما عجیب‌تر از این فیلمبرداری نوع شکست علی‌اکبری است. او در راند اول و در دو دقیقه با یک هوک چپ، ناک‌اوت و به همین سادگی مسابقه تمام می‌شود.

حالا سوال اینجاست که چه دلیلی وجود داشته که خبر شکست او در این مسابقه بعد از یک هفته به این شکل اطلاع‌رسانی شود؟
آنچه داستان را جالب‌تر می‌کند واکنش خود علی‌اکبری به این شکست است. او در اینستاگرامش نوشته است: «واقعا هیچ توضیحی ندارم برای این مبارزه و به خاطر این اتفاق از همه مردم ایران معذرت‌خواهی می‌کنم. با این‌که بیشترین زحمت را برای این بازی کشیده بودم، ولی با ساده فرض کردن حریف و غافلگیری بازی را باختم. امیدوارم بتوانم برگردم و بازی هفته بعد خوشحال‌تان کنم. دست تک‌تک کسانی که به من انرژی دادند و دعاگو بودند را می‌بوسم.»

چه خوب است علی‌اکبری و کسانی که به او مشاوره می‌دهند این نکته را هم به مبارز ایرانی گوشزد کنند که در دنیای مجازی امروز چیزی پنهان نمی‌ماند و بهتر است که آن‌ها و تیم‌شان ضمن عذرخواهی از همه مردم توضیحی شفاف بدهند که دلیل این لاپوشانی چه بوده است؟

حدود دو سال از آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری می‌گذرد و او در این مدت اگر چه تمریناتش را به طور مداوم ادامه داده، اما از مبارزه دور بوده؛ کانگ جی‌وون مبارز سنگین‌وزن و چپ‌گارد کره‌ای از سال ۲۰۱۸ در چرخه حرفه‌ای MMA حضور دارد. او تا به امروز چهار مبارزه انجام داده که هر چهار مبارزه را در همان راند اول با پیروزی پشت سر گذاشته و این پنجمین مبارزه‌ای بود که با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdca.0nuk49n0e5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما