سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۲۸۰۵
plusresetminus
«قانون تازه مجلس منجر به گرانی اینترنت می‌شود.» این اتفاقی است که فعلا نمایندگان مجلس آن را رد می‌کنند.
واکنش مردم به گرانی اینترنت
صبح‌شد: «قانون تازه مجلس منجر به گرانی اینترنت می‌شود.» این اتفاقی است که فعلا نمایندگان مجلس آن را رد می‌کنند و وزیر ارتباطات آن را قطعی می‌داند و کاربران توییتر فارسی هم با داغ کردن هشتگ «گرانی اینترنت» به آن واکنش نشان دادند. آنچه در ادامه می‌خوانید منتخبی از این توییت‌هاست.

«بعضی می‌گویند: میزان فروش ترافیک اینترنت در کشور بیش از ٢١ برابر افزایش داشته و آنچه برای حق‌السهم افزایش پیدا کرده کاهش حاشیه سود اپراتورهاست و تحمیلی بر جیب مردم نیست»، «رهبری دیروز از گرانی شب عید گلایه کردند و امروز مجلس رای به گران کردن اینترنت داد»، «سپاس از نمایندگان مجلس که با تصویب افرایش ۱۰درصدی حق‌السهم پرداختی شرکت‌های اینترنتی از سال هزار و چهارصد، باعث گرانی اینترنت برای مردم شدند»، «اون پرداخت اضافی رو از مردم می‌گیرند! از جیب خودشان نمی‌دهند»، «سه هزار میلیارد تومان از جیب ملت به طور رسمی بیرون می‌کشند که با اینترنت ماهواره‌ای اسپیس‌ایکس مقابله کنند؟»، «مجلس محترم اینترنت را هم گران کرد.

یک سوال از مجلسیان محترم! لطفا به اختصار بفرمایید چه کمکی به رفاه مردم کردید جز دست در جیب مردم کردن. کارآمدی و کنار مردم بودن را به حد اعلا رسانده‌اید. ما را به خیر شما امید نیست، شر مرسان!»، «خدا رو شکر که این‌قدر به فکر ما هستند. نگران شده بودم شب عید از گرانی خبری نیست. باز دست‌شان درد نکند. با گرانی اینترنت به پیشواز آمدند»، «کمیسیون تلفیق مجلس انقلابی ضمن پافشاری مجدد بر افزایش ۱۰ درصدی مالیات شرکت اینترنتی، علاوه بر تصویب گرانی اینترنت، منابعش را به صدا و سیمای ملی برای نظارت بر فضای مجازی و به مخابرات ایران برای مقابله و رقابت با اینترنت ماهواره‌ای اختصاص داد. یعنی این‌ها نمی‌دانند مخابرات شرکت خصوصیه؟»، «دست تو جیب ما می‌کنند که تداخل ایجاد کنند روی اینترنت ماهواره‌ای که قرار است یک خدمت جهانی باشد»، «صدا و سیما اگر می‌توانست نظارت کند سازمان خود را مدیریت می‌کرد تا ملت به جز فوتبال چیز دیگری هم تماشا کنند»، «من استاد دانشگاه هستم. کلاس آنلاین برگزار می‌کنم. شاگردان می‌آیند، اما اینترنت همگی ما یا بسیار کند است یا کلا قطع می‌شود. اینترنت را گران می‌کنید که؟ خدمات خوبی می‌دهید؟»، «اینترنت هم گران می‌شود یعنی چه؟ چرا وقتی همه کلاس‌ها مجازی شده اینترنت رو می‌خواهید گران کنید؟»، «گرانی اینترنت یعنی به خاطر ندیدن برنامه‌های صدا و سیما مردم جریمه شدند!»، «می‌گویند افزایش ۱۰ درصدی نرخ حق‌السهم دولت از درآمد اپراتور‌ها باعث گران شدن اینترنت نمی‌شود! همان‌طور که می‌گفتند افزایش قیمت بنزین باعث گران گسترده نمی‌شود»، «این اولین توییت بنده بعد از خرید اینترنتی است که ۱۰درصد گران شده. شمایی که توان ثابت نگه داشتن قیمت اینترنت رو ندارید چطور می‌خواهید مرغ و گوشت را ارزان کنید؟»، «مجلس با گرانی اینترنت فقط هزینه اضافی به مردم تحمیل نکرد؛ بلکه باید سال دیگه منتظر خودکشی کودکان بیشتری باشیم، چون علاوه بر نداشتن تبلت حالا باید برای استفاده از سامانه شاد هم پول بدهند» و «اینترنت برای بعضی‌ها از نان شب هم واجب‌تر است، کاش کمی هم به فکر مردم باشید.»

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcg.z9xrak97npr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما