جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۲۸۶
plusresetminus
شهردار پردیس گفت: پلیس ساختمان شهرداری پردیس روز گذشته طی بازرسی خود از ساخت و ساز غیر مجاز با ممانعت و مقاومت سازندگان مواجه و با سلاح گرم تهدید شد.
تهدید پلیس با سلاح گرم بیخ گوش پایتخت!
صبح‌شد: مرتضی همتی روز جمعه گفت: در منطقه صنعتی سیاه سنگ پردیس طی دو ساعت یک سوله غیر مجاز ساخته می‌شود وسرکشی و بازرسی پلیس ساختمان به تمام نقاط منطقه یاد شده ۸ ساعت زمان می‌برد.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز غیرمجاز در سیاه‌سنگ پردیس بسیار زیاد است، اظهار داشت: تعداد زیادی از متخلفان در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز به دنبال ارزش افزوده چشمگیر در مناطق صنعتی هستند.

شهردار پردیس با بیان اینکه متخلفان بدون مجوز و به نام حمایت از تولید در منطقه ساخت و ساز غیر مجاز دارند، اظهار داشت: در مناطق صنعتی خرمدشت و سیاه سنگ سوله‌های بزرگی ساخته شده و هر زمان که نسبت به تخریب آنها اقدام می‌شود متخلفان در دستگاه قضایی به اشتغالزایی بنای غیر مجاز اشاره می‌کنند.

همتی گفت: این افراد گاهی در دیوان عدالت به راحتی می‌توانند با عنوان حمایت از تولید و اشتغال‌زایی رای توقف تخریب بگیرند و رای صادره مانع از مقابله شهرداری با ساخت و ساز غیر مجاز در مناطق تحت پوشش
می‌شود.

 وی با بیان اینکه با حکم قضایی صادر شده از سوی دادستانی با تعداد زیادی از متخلفان برخورد شده‌است، اظهار داشت: با ساخت و ساز غیر مجاز از همان ابتدا باید مقابله شود و متخلفان با استناد به برخی از موانع قانونی مانعی جدی  برای مقابله شهرداری با ساخت و ساز غیر مجاز هستند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcjfme8zuqeo.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما