سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : ۲۸۸۳
plusresetminus
صحبت‌های یک کارشناس برنامه تلویزیون انتقاد برانگیز شده است.
انتقاد مردم به کارشناس تلویزیون
صبح‌شد:  صحبت‌های یک کارشناس برنامه تلویزیون انتقاد برانگیز شده است.

در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه ۲ مهمان برنامه توصیه می‌کند که مردم باید سطح توقعات و انتظارات خود را پایین بیاورند و قناعت کردن بیاموزند. مثلا اگر خورش ندارند برنج خالی بخورند یا میوه نخورند.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این حرف‌ها را در تلویزیون  نشانه ناتوانی در تنظیم قیمت‌ها و بهتر کردن شرایط اقتصادی مردم می‌دانند.

این حرف‌ها مردم را ناراحت و عصبانی کرد و بازتاب زیادی هم در شبکه‌های اجتماعی داشت و درباره‌اش نوشتند: «کارشناس صدا و سیما با مدرک دکترای مدیریت آموزشی در یک برنامه تلویزیونی می‌گوید باید سطح توقعات‌مان را باز هم کمتر کنیم تا زندگی حرکت کند، باید قناعت کنیم»، «اون‌ یکی میگه دوست ندارین از ایران برین. این یکی میگه حالا که موندین چیزی نخورین»، «‏از این حرفا واقعاً کفری می‌شم. یه هفته گوشت نخورید، میوه نخورید... شما شرایط خریدشو فراهم کن مردم خودشون می‌دونن چی بخورن چی نخورن.»،  «‏از کارشناسان این رسانه اظهار نظرات اینچنینی مطلقاً بعید نیست. وقتی نظرات دیکته می‌شن و شخصی با نام کارشناس، طوطی‌وار در حال تکرار است، انتظاری برای تغییر تفکر مردم نیست»، «مگه چی می‌شه؟ آدم باید قناعت کنه.»، «‏کارشناس آوردن صدا و سیما که میگه باید سطح انتظارمون رو بیارم پایین. گوشت، مرغ و میوه هم نخوریم اشکال نداره اینجوری زندگی راحت‌تر می‌شه.»، «‏من فکر کردم اون کارشناسه که میگه میوه هم نخورین شوخیه. من هیچ وقت میوه نمی‌خورم اما مردم چی جایگزین کنن چرا اینو نمیگن؟ باد هوا بخورن؟»، «‏کارشناسایی که میان ایده فضایی میدن میوه نخورین، برنج خالی بخورین، قناعت کنین، این نسخه رو می‌تونین برای خانواده خودتونم بپیچین؟! چرا صورت مسأله رو پاک می‌کنین؟»، «‏گوشت قرمز گرون شد تو تلویزیون گفتن نخورید مضره! کره و روغن گرون شد گفتن بهتر! ضرر داره و نخورین بهتره! الان میگن مرغ و میوه هم نخورید»، «‏قناعت وقتی معنا داره که توان ‎خرید داشته باشی اما خود خواسته تصمیم بگیری هزینه نکنی و «نخری»، اینکه کالا «باشه» و «نتونی» بخری اسمش ‎قناعت نیست، فقره.»، «‏در تمام یک سال و نیمی که خونه اجاره‌ کردم، فقط یک کیلو گوشت خریدم. به‌نظرتون انتظاراتم رو به حد کافی پایین آوردم؟»، «‏یعنی بعد از دیدنش از شدت حرص تپش قلب گرفتم»، «‏راست میگه سطح توقعاتتون رو بیارین پایین و هیچی نخورید، خودشم فکر کنم فقط گیاهخواری کرده»، «‏چیزی که توی ویدئوی این خانم بیشتر از همه اذیتم می‌کنه، واژه بایده؛ «باید قناعت کنیم»، «کارشناس با اضافه وزن چشمگیر برای ما نسخه نخوردن میوه و مرغ می‌پیچه و درس قناعت و امید میده و مجری هم الکی ادا حال بدا رو درمیاره ولی تهش قانع میشه که باید قناعت کنیم و به بچه‌هامون یاد بدیم قناعت کنن. خدا رو شکر واسه همه چی یه راه حلی داریم.»، «‏چرا قناعت بلد نیستید، ناراحتش کردید.»

 
https://sobhshod.ir/vdcc.4qia2bq41la82.html
نظرات منتشر شده : ۴  | 
در صف انتظار : ۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محسن
واقعآ بعد از این همه سال از انقلاب میگذره نتیجه این باید باشه با این همه منابع وثروت کشور شان مردم این میشه که در حد کشور کرسنه ای مثل سومالی نخورن یا قناعت کنن؟!؟!؟!؟ این خانم خیلی پست تشریف داره که این گونه وقيحانه حاضر شده مقابل رسانه ملی صحبت کنه... نظرات مزخرف کارشناسانه اش بیشتر توهین بود به مردم تا راهکار... این نامش قناعت نیست فقر شدید جامعه است... کاش کمی غیرت در وجود این اشخاص خود فروخته بود....
حسین یه کارگر
خدایا به داد مابرس کشورماچرابه این روزافتاده
سلیمان
خانم کارشناس کاشکی تو جامعه بزرگ میشدی تا کمی معنی لاغری رو میفهمیدی...
نه تو که مثل ی گاو وحشی چاق و فربه هستی
محمد جواد رستمی
دروغ گویان اصلا کربن در اکسید اثر زیادی نداره اصل ش بخاطره افزایش پرتو های خورشید است که موجب افزایش دما و افزایش دما موجب آزاد شدن کربن در اکسید حل شده در آب اقیانوس ها می شود و این خنگ ها برعکس فهمیدند تاره سر قرارداد پاریس است که وین کنون هی برق ها می رود بروید سخنرانی استار رائفی پور را در وین زمینه گوش فرا دهید