جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۲۹۲
plusresetminus
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی معتقد است با آیین نامه ای که مجلس پیشین تصویب کرده حتی سردار سلیمانی هم اگر نماینده بود نمی توانست به کمیسیون امنیت ملی راه پیدا کند.
اگر سرلشکر سلیمانی نماینده بود، امتیاز ورود به کمیسیون امنیت ملی را نمی آورد!
صبح‌شد: سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد به آیین نامه ای که در مجلس دهم مصوب شد، گفت: تقریبا این ضوابط دو ماه مجلس یازدهم را متوقف کرد و نتوانست هیچ کاری انجام بدهد. یک نمونه را عرض کنم؛ شاید بنده را به مباحث برجام و سی اف تی و ... نسبت بدهند. یعنی از هر کسی که سوال کنید که نبویان باید کدام کمیسیون مجلس برود می‌گویند امنیت ملی! من به همین جهت رفتم در کمیسیون امنیت ملی ثبت نام کردم. کمیسیون امنیت ملی ۱۹ تا ۲۳ نفر بیشتر نمی‌خواهد. روی آن آیین نامه امتیاز من پنجاه و نهمین شده است.

وی ادامه داد: من رئیس شعبه بودم و با هیئت رئیسه این اعتراضات را بررسی می‌کردیم. چند نفر از سرداران رای آورده بودند. فردی آمده بود خیلی با ناراحتی می‌گفت من ۴۰ و خرده ای عملیات با «حاج قاسم» در ایران، عراق، لبنان، سوریه بودم. این را بر اساس آیین نامه به او امتیاز دادیم، امتیاز او ۱۰۰ شد. اما یک نفر یک بار اصلا رنگ جبهه و جنگ و امنیت را ندیده بود و فقط در دانشگاه رشته علوم سیاسی رفته بود که معارفش هم سکولار محض است، دکترا گرفته طبق این آیین‌نامه امتیازش ۸۰۰ شده است! اگر خود سردار عزیز شهید حاج قاسم سلیمانی می‌آمد امتیاز نمی‌آورد که به کمیسیون امنیت ملی برود.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcgrx9x4ak9y.pra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما