سه شنبه ۳ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب : ۲۹۲۰
plusresetminus
در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت، تصویری از عبای حسن روحانی، منتشر شد که نشان می‌دهد این لباس از پارچه ایتالیایی دوخته شده است.
حمایت رفیق روحانی از قبای ایتالیایی
صبح‌شد: در حاشیه آخرین جلسه هیات دولت، در روز ۲۷ اسفند ۹۹، تصویری از عبای حسن روحانی، رئیس جمهور، منتشر شد که نشان می‌دهد این لباس از پارچه ایتالیایی دوخته شده است.


انتشار این عکس با موجی از انتقادات در شبکه اجتماعی همراه بود؛ حسام الدین آشنا، مشاور  حسن روحانی، در واکنش به این انتقادات با نوشتن توییت: «عبای ایرانی بهاره سراغ دارید؟» در مقام دفاع از روحانی برآمد.

اما همچنان بازار حمله و دفاع از حسن روحانی داغ است؛ سیدرضا اکرمی از قدیمی‌ترین دوستان حسن روحانی که مدتی هم در دولت حضور داشت در واکنش به این انتقادات با بیان اینکه قبای روحانی تغییری نکرده و  همان قبایی است که قبلاً هم می پوشیده، در پاسخ به این سوال که چرا پارچه قبا ایتالیایی است، گفت: باید بروید از قباده دوزان بپرسید.

وی با انتقاد به فضای ایجاد شده در میان مردم پس از انتشار عکس قبای روحانی گفت: مردم به جای اینکه نقدینگی‌شان را در منزل نگهداری کنند کشاورزی کنند که یک دانه بشود، هفتصد دانه! عبا و لباده و میدین ایتالیا چیست دیگر!

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdce.w8wbjh8o79bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما