کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تردد وسیله نقلیه از کرج به چالوس ممنوع شد

21 شهريور 1399 ساعت 20:34

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: با توجه به بازگشت مسافران و به منظور تخلیه بار ترافیکی تردد وسایل نقلیه دقایقی پیش از سمت کرج به چالوس ممنوع شد.


صبح‌شد: سروان مسعود خانجانی روز جمعه اظهارداشت: تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه  و تا تخلیه بار ترافیکی این محدودیت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ممنوعیت تردد از شهرستانک تا مرزن آباد اعمال شده که در صورت ترافیک سنگین در ابتدای محور این محدودیت از میدان امیرکبیر اعمال خواهد شد.

خانجانی افزود: اکنون ترافیک از مسیر شمال به جنوب جاده کرج - چالوس ازمحدوده تونل شماره پنج به سمت میدان امیر کبیر سنگین است.

وی گفت:  همچنین وضعیت ترافیک در لاین جنوبی آزادراه کرج - قزوین از محدوده پل حصارک تا پل کلاک سنگین گزارش شده است.

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز بیان داشت : به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت،  رانندگان و مسافران در جاده‌های استان با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 296

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/296/تردد-وسیله-نقلیه-کرج-چالوس-ممنوع

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir