کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آخرین جزئیات مرگ آزاده نامداری+اظهارات همسر

16 فروردين 1400 ساعت 11:30

پرونده مرگ آزاده نامداری در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و صبح دیروز شوهر وی در دادسرا حاضر شد تا توضیحاتی درخصوص مرگ او ارائه بدهد.


صبح شد: خبرگزاری میزان دیشب در مورد آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری نوشت: پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

بر اساس این گزارش تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و بر اساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت ازاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

به گزارش همشهری، از شامگاه هفتم فروردین‌ماه که خبر مرگ مجری سابق صدا و سیما، جنجال زیادی در رسانه‌ها به‌پا و مردم زیادی را شوکه کرد، مهم‌ترین سؤال این بود که دلیل مرگ او چیست؟

از همان نخستین لحظات پیدا شدن پیکر بی‌جان این زن در خانه‌اش در طبقه هفتم برجی در خیابان مهستان، قاضی محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران، قاضی حبیب‌الله صادقی بازپرس وی‍ژه قتل، کارآگاهان جنایی و تیم پزشکی قانونی با حضور در محل حادثه تحقیقات گسترده‌ای را برای روشن‌شدن ابعاد پنهان این اتفاق دردناک آغاز کردند.

با انجام تحقیقات مشخص شد که فرضیه جنایت منتفی است. آنطور که مشخص بود حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت از مرگش می‌گذشت.

زمان حادثه، او در خانه تنها بود. همسرش به همراه دختر کوچکشان به شمال کشور سفر کرده بودند و پدر و مادر وی نیز به تصور اینکه آزاده نیز همراه آنهاست در این مدت به او سر نزده بودند.

هرچند پیدا شدن دست‌نوشته‌هایی از متوفی که بیشتر شبیه به وصیت‌نامه بود و متنی شبیه خداحافظی که او خطاب به دخترش نوشته بود فرضیه مرگ خودخواسته او را قوت می‌بخشید، اما با دستور قاضی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا با انجام آزمایشات تخصصی علت اصلی مرگ مشخص شود.

غم سنگین

پرونده مرگ آزاده نامداری در دادسرای جنایی تهران در حال رسیدگی است و صبح دیروز شوهر وی در دادسرا حاضر شد تا توضیحاتی درخصوص مرگ او ارائه بدهد؛ مردی سیاهپوش و داغدار با چهره‌ای غمگین و پریشان که نشان می‌داد در این مدت روز‌های سخت و وحشتناکی بر او گذشته است.

«هنوز باورم نمی‌شود که آزاده را از دست داده‌ام. این داغ بزرگ را چطور می‌توانم تحمل کنم؟ چطور با این غم سنگین کنار بیایم؟ زندگی من ویران شد.» همسر آزاده نامداری این‌ها را می‌گوید و ادامه می‌دهد: «در این مدت خبرنگاران زیادی از داخل و خارج از کشور با من تماس گرفتند و درخواست مصاحبه کردند، اما حتی نمی‌توانستم کلمه‌ای به آن‌ها بگویم.

تصاویری از زندگی شخصی من در فضای مجازی و سایت‌ها منتشر شده که با دیدن آن‌ها داغم بیشتر شد. داغ از دست دادن همسرم از یک طرف و دامن زدن به شایعات و اظهارنظر‌های نادرست درباره زندگی من از طرف دیگر باعث شده که روز‌های وحشتناکی را سپری کنم و عذاب بیشتری ببینم.

زخمی که شایعات بر روح و جان همسر آزاده نامداری به جا گذاشته چنان عمیق است که ادامه می‌دهد: من این افرادی که با شایعه پراکنی و انتشار عکس از خانه و زندگی من داغم را بیشتر کردند، هرگز نمی‌بخشم و مطمئن باشید سر پل صراط جلویشان را می‌گیرم. چون ایمان دارم خدا قاضی اصلی است نه افرادی که با قضاوت‌های نادرست، تیشه به ریشه ما می‌زنند و به راحتی با کنکاش‌های بی‌مورد همسر مرا قضاوت می‌کنند.‌ای کاش بدانند که ما به اندازه کافی داغداریم، غمی بزرگ روی شانه‌های ما سنگینی می‌کند و در این شرایط شنیدن قضاوت‌های بیجا و نادرست بیشتر عذابمان می‌دهد.

زندگی آرام

 او می‌گوید: ما زندگی خوبی داشتیم. آزاده به‌شدت سرزنده و شاد بود. قبل از حادثه قرار بود با همسر و دخترم به شمال کشور برویم. بستگان من در آنجا زندگی می‌کنند و می‌خواستیم سری به آن‌ها مخصوصا مادربزرگم که بیمار بود بزنیم. اما آزاده در آخرین دقایق از آمدن پشیمان شد. گفت کار دارد و می‌خواهد در خانه بماند. حتی از دخترم پرسید که پیش من می‌مانی؟ که دخترم گفت: «می‌خواهم دریا را ببینم و تفریح کنم.» این شد که راهی شمال شدیم و همسرم در خانه ماند.

وی ادامه می‌دهد: با او به‌صورت پیامکی در ارتباط بودم و حتی از همسرم خواستم که تنها نماند و به خانه پدر و مادرش برود، اما نمی‌دانستم که چنین حادثه‌ای رخ می‌دهد و او را برای همیشه از دست خواهم داد. اما این را تأکید کنم که من و آزاده هیچ مشکلی با یکدیگر نداشتیم، زندگیمان کاملا عاشقانه بود، همه زندگیمان دخترمان بود و نمی‌دانم چرا اینطور شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 3040

آدرس مطلب :
https://www.sobhshod.ir/news/3040/آخرین-جزئیات-مرگ-آزاده-نامداری-اظهارات-همسر

صبح شد
  https://www.sobhshod.ir