عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا:

سیاست دولت به نفع مردم نیست

يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۳۱۱۰
plusresetminus
عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا معتقد است، وقتی دولت تمام مراکز حساس را باز می‌گذارد، نمی‌تواند از مردم توقع داشته باشد در خانه بمانند.
سیاست دولت به نفع مردم نیست
صبح‌شد: مینو محرز عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا معتقد است، وقتی دولت تمام مراکز حساس را باز می‌گذارد، نمی‌تواند از مردم توقع داشته باشد در خانه بمانند.

محرز اضافه کرد: امروزه وضعیت تهران واقعا وحشتناک است و اگر به زودی لاک داون اعمال نشود با موجی از فوتی‌ها مواجه می‌شویم. اگر دولت هرچه سریع‌تر لاک داون را اجرا نکند باید پاسخگوی مردم باشد.

وی افزود: تمام اعضای کمیته علمی ستاد دیروز مجدد برای اعمال لاک داون به دولت نامه نوشتند، ولی نمی‌دانم چرا سیاست دولت به نفع مردم نیست.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: دولت باید دورکاری‌ها را با نظارت بیشتری اجرا می‌کرد، زیرا برخی شرکت‌ها تخطی می‌کنند و اجازه دورکاری یا شیفتی شدن کارمندان را نمی‌دهند. همین امر اگر با نظارت بهتری اعمال می‌شد نیمی از مترو خالی می‌ماند. البته دولت با اعمال طرح ترافیک مردم را به سوی مترو روانه کرد و مردم چاره‌ای جز تردد با مترو را ندارند.

وی افزود: دولت توانایی لاک دوان را دارد. پس اگر تقصیری به گردن کسی باشد آن دولت است نه مردم. 

محرز عنوان کرد: در تمام دنیا برای اجرای مصوبات از قانون استفاده می کنند نه قسم و آیه، زیرا امروزه هیچ بیمارستانی اعم از دولتی و خصوص تختی برای درمان و رسیدگی به بیماران کرونایی را ندارد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcg.q9wrak9qzpr4a.html
منبع : جهان صنعت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما