يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۳۳۰
plusresetminus
مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان در واکنش به خبر مهاجرت حداقل ۴۰۰ هزار ایرانی به کانادا می گوید: «این ‎حکمرانی دینی نیست که بخش وسیعی از مردمش اعم از فقیر و غنی، در حسرت رفتن و یا در پی مهاجرت از آن باشند.»
مهدی نصیری مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان
مهدی نصیری مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان
  صبح‌شد: محسن بهاروند معاون وزیر خارجه در یادداشتی نوشته: «وزارت امور خارجه ایران همواره خواستار ایجاد روابط پایدار و دوستانه‌ای با کانادا بوده است. به‌ویژه در سال‌های اخیر که حداقل ۴۰۰ هزار نفر از هم‌وطنان ما در این کشور مقیم شدند. در میان این هم‌وطنان افراد تحصیل‌کرده بسیار است. ازدست‌دادن این سرمایه انسانی ناشی از قصور ما است. نمی‌توان این واقعیت را انکار کرد. ما حداقل کاری که می‌توانستیم انجام دهیم، حفظ ارتباط هم‌وطنان‌مان با میهن، زادگاه و عزیزان‌شان در کشور بود.»

مهدی نصیری مدیرمسئول سابق روزنامه کیهان در واکنش به این خبر می گوید: «این ‎حکمرانی دینی نیست که بخش وسیعی از مردمش اعم از فقیر و غنی، در حسرت رفتن و یا در پی مهاجرت از آن باشند.»

 نصيری پيش از اين سوابقی مثل سردبيری روزنامه «كيهان» و مجله «سياحت غرب» را داشته است. همچنين نشريه «صبح» به صاحب امتيازی و مدير مسئولی او كه منتقد جدی تكنوكراسی و حزب كارگزاران بود، از وی مردی پرحاشيه ساخت. به علاوه انتشار كتاب «انسان و تجدد» به قلم نصيري مباحث زيادي را رقم زد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcjfyetzuqet.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما