پنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۳۳۲۵
plusresetminus
پربازدید‌های هفته در فضای مجازی چه بود و مردم به دنبال چه مطالبی بودند؟
۷ واژه فارسی پر جست وجو در گوگل
صبح‌شد: طبق روال هر پنج شنبه هفت مقاله، کلمه، پست و هشتگ پربازدید را که کاربران به دنبالش بودند، با هم مرور می‌کنیم.

۷ واژه فارسی پر جست وجو در گوگل

 نتیجه بازی استقلال مقابل الدحیل و استقلال مقابل الاهلی از پر جست و جوترین‌ها بودند که هر دو بازی هم با نتیجه مساوی به پایان رسید. بعد از جست و جو‌های فوتبالی، نام اهالی سینما به چشم می‌خورد. باران کوثری و لیلا حاتمی به دلیل ابتلای شان به کرونا و بستری شدن شان مورد توجه قرار گرفتند. خوشبختانه حال هر دوی آن‌ها خوب است و از بیمارستان مرخص شده اند. اما بعد از این دو بازیگر، نام هانیه توسلی قرار دارد. او چند روز پیش در اینستاگرامش با انتشار پستی با افرادی که آزار دیده اند، ابراز همدردی کرد. اما بعد از پست توسلی یکی دیگر از بازیگران زن سینما در پستی ادعا کرد که یک کارگردان، تهیه کننده و فیلم نامه نویس با نام ح. ف در ۱۵ سالگی به او تجاوز کرده است. فیش حقوقی بازنشستگان هم از دیگر پرجست و جو‌های این هفته بود.

۷ مقاله پر بازدید از ویکی پدیا

 در مقاله‌های ویکی پدیا هم نام دو بازیگر، یک موسیقی دان، یک اقتصاددان و یک سیاستمدار دیده می‌شود. فرشته حسینی بعد از این که نوید محمدزاده تولدش را به او تبریک گفت بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری مدعی شدند که این دو با هم زندگی مشترک شان را شروع کرده اند. بعد از او نام ساره بیات و علیرضا افکاری وجود داردو این بازیگر و موسیقی دان هم با انتشار پستی آغاز زندگی مشترک شان را اطلاع رسانی کردند. انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال ۱۴۰۰ هم مقاله‌ای است که در این فهرست قرار دارد. اعلام کاندیداتوری مصطفی تاجزاده هم باعث شد نام او در این فهرست قرار بگیرد. سعید لیلاز هم چهره اقتصادی این فهرست است که به دلیل گفت و گوی لو رفته اش با وزیر خارجه مورد توجه قرار گرفت. در انتها هم نام سریال احضار که در شب‌های رمضان از تلویزیون پخش می‌شود، قرار دارد.

۷ هشتگ داغ توییتر از دیتاک

در این هفته هشتگ‌های حمایتی از سعید محمد همچنان دیده می‌شود، اما بسیاری از کاربران بعد از اعلام علاقه به کاندیداتوری مصطفی تاجزاده با هشتگ تاجزاده، به عملکرد و رفتار پیش از این او انتقاد کردند. هشتگ «ما منتظر انتخاباتیم» هم در این هفته داغ شد. از دیگر هشتگ‌های داغ این هفته هم باید به واکنش‌ها بعد از انتشار فایل صوتی سه ساعته گفت و گوی محمدجواد ظریف اشاره کرد. هشتگ‌هایی مثل «شور خون فرمانده»، «پایان ظریف»، «مرد میدان» و «رسوایی آشنا».

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdce.w8xbjh8xn9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما