سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۳۴۳
plusresetminus
شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که روز یکشنبه ۲۳ شهریور، از طرف پلیس پیامک‌هایی درباره کشف حجاب در ماشین دریافت کرده‌اند که «تاریخ و زمان ذکر شده در این پیامک‌ها درست نیست»
درباره پیامک‌های اشتباهی پلیس
صبح‌شد: شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند که روز یکشنبه ۲۳ شهریور، از طرف پلیس پیامک‌هایی درباره کشف حجاب در ماشین دریافت کرده‌اند که «تاریخ و زمان ذکر شده در این پیامک‌ها درست نیست»بعضی از آنها می‌گویند مثلا در آن تاریخ ماشین در پارکینگ خانه بوده  یا زنی در آن زمان در ماشین نبوده است. یک روحانی هم که پیامی درباره کشف حجاب دریافت کرده بود به کنایه توییت کرده که احتمالا منظور از کشف حجاب در این پیامک برداشتن عمامه از سر بوده است.

مسئولان نیروی انتظامی می‌گویند اجرای این طرح (طرح ناظر یک) در کشور منجر به کاهش 60 درصدی جرم کشف‌حجاب در داخل خودروها شده است.

سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ «در واکنش به ارسال برخی پیامک‌های اشتباهی در این طرح می‌گوید: «در یک طرح گسترده که در کل کشور انجام می‌شود، ممکن است خطا یا اشتباه هم وجود داشته باشد. گاهی ممکن است یک اشتباه رایانه‌ای در ثبت شماره پلاک رخ بدهد یا ممکن است وقتی همکاران ما شماره پلاک یک ماشین را با چشم می‌بینند، در نوشتن آن یک شماره بالا و پایین بشود که این اشتباهات طبیعی است و عجیب نیست، کار توسط انسان انجام می‌شود و امکان اشتباه وجود دارد».

سردار رحیمی ادامه می‌دهد:«میزان خطا در اجرای این طرح مثلا ممکن است یک یا دو درصد باشد».

فرمانده انتظامی تهران بزرگ می افزاید:«ما در مراجعه مردم عزیز به پلیس درباره پیامک‌های دریافتی، ملاک را صحبت‌ها و اظهارات مردم می‌دانیم و این‌طور نیست که بخواهیم اصرار کنیم حتما آن‌ها مرتکب کشف‌حجاب در خودرو شده‌اند، در اکثر موارد هم ملاک ما همین نظرات مردم است و بر مبنای آن تصمیم‌گیری می‌کنیم».

انتهای پیام/

 
https://sobhshod.ir/vdcd2s0s6yt0o.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما