سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۳۴۸
plusresetminus
فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: ۶ اوباش نامی در منطقه جهان نما شهرستان کرج که اقدام به عربده کشی و ایجاد درگیری و اختلال درنظم عمومی می کردند، دستگیرشدند.
۶ لات معروف کرج دستگیر شدند
صبح‌شد: سردار عباسعلی محمدیان روز سه شنبه  گفت: درپی تماس برخی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام درگیری و شرارت تعدادی اوباش در منطقه جهان نما کرج ، بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد که با حضور ماموران درمحل درگیری مشخص شد که ۶ اوباش سابقه دار به علت برخی خصومت های شخصی با یکدیگر درگیر شده و ضمن برهم زدن نظم عمومی ، رعب و وحشت در بین مردم ایجاد کرده اند.

سردار محمدیان افزود: بلافاصله ماموران وارد عمل شده و ضمن مهار آنها ، دریک عملیات ضربتی ۶ اوباش را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شدند.

طی چند روز گذشته نیز یک متهم فراری که دارای چندین فقره پرونده درگیری و سرقت مسلحانه، تخریب و تهدید و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان  بود، در شهرستان نظرآباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است ، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcicvap2t1a5.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما