چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۳۵۲
plusresetminus
در حالی که هر چهارشنبه خبرنگاران رسانه‌های مختلف برای پوشش برنامه حیاط دولت در ساختمان پاستور حاضر می‌شدند، این هفته نهاد ریاست جمهوری برخی خبرگزاری‌ها را از حضور در این برنامه منع کرد.
رسانه هایی که از حضور در حیاط دولت منع شدند
صبح‌شد: در حالی که هر چهارشنبه خبرنگاران رسانه‌های مختلف برای پوشش برنامه حیاط دولت در ساختمان پاستور حاضر می‌شدند، در اقدامی نامتعارف این هفته نهاد ریاست جمهوری برخی خبرگزاری‌ها را از حضور در این برنامه منع کرد.

پس از پیگیری‌های خبرنگار فارس از دفتر رئیس جمهور به عنوان متولی تعیین لیست حضور خبرنگاران دلایلی چون وجود بیماری کرونا و شلوغی حیاط دولت برای عدم دعوت از برخی رسانه‌ها عنوان شد.

در خرداد ۹۳ روحانی تاکید کرده بود که دولت در برابر همه موافقان، حامیان، منتقدان و حتی مخالفان سر تکریم و تعظیم فرود می‌آورد. گرچه گروهی با زبان تکریم با دولت سخن نگویند، اما پاسخ ما به آنها با ‌ادب و احترام و کرامت خواهد بود و ما برای صلح، آشتی و برادری کنار جمع شده‌ایم.

همچنین روحانی در جمع مدیران رسانه‌های رسمی کشور در ۴ شهریور بیان داشته بود که رسانه ها هم کار نقد و هم کار تبیین را انجام می دهند، اما اگر کار، درست تبیین نشود، نقد بر واقعیت نمی‌نشیند. اول باید واقعیت را تبیین و خبرش را درست به مردم ارائه کنیم و بعد بر روی آن واقعیت، نقد دلسوزانه توام با ارائه راه حل کنیم.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcd2x0s6yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما