چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۳۵۶
plusresetminus
نرخ ازدواج در استان زنجان طی پنج ماهه امسال رقم ۸.۷ مورد در هر هزار نفر است که این میزان در مقایسه با میانگین کشوری(۸.۱)، ۶ دهم بالاتر است.
مردم کدام استان ازدواجی‌تر هستند؟
صبح‌شد: مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: نرخ ازدواج در این استان طی پنج ماهه امسال رقم ۸.۷ مورد در هر هزار نفر است که این میزان در مقایسه با میانگین کشوری(۸.۱)، ۶ دهم بالاتر است.

سید علی شفیعی روز چهارشنبه در شورای راهبری جمعیت استان افزود: در پنج ماهه امسال سه هزار و ۹۶۹ مورد واقعه ازدواج در استان به ثبت رسید.  

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۹۶۸ مورد واقعه طلاق نیز در استان زنجان ثبت شده است که زنجان در این زمینه با نرخ طلاق ۲.۱، با میانگین کشوری (۲.۱) تفاوتی ندارد.  

شفیعی اظهار داشت: در پنج ماهه امسال ۶ هزار و ۶۳۵ مورد ولادت در استان ثبت شد که نرخ ولادت در زنجان با رقم ۱۴.۵ در هزار، از نرخ ۱۴.۱ کشور کمی بیشتر است.

وی یادآور شد: این شاخص به این معنی است که به ازای هر هزار نفر جمعیت در استان، ۱۴.۵ مورد واقعه ولادت در پنج ماهه امسال رخ داده است.

شفیعی افزود: سه هزار و ۵۲۷ نوزاد متولد شده در استان، پسر و سه هزار ۱۰۸ نوزاد دختر بودند.  

وی ادامه داد: وقوع چهار هزار و ۳۴۷ مورد از ودلات ها در شهرها و ۲ هزارو ۷۲۲ مورد نیز در روستاها بوده است.  

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: همچنین در پنج ماهه امسال ۲ هزار و ۷۲۲ مورد واقعه وفات در این استان ثبت شد که نرخ  آن در استان ۶ و در کشور ۵.۶ است.  

گفتنی است بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت استان زنجان یک میلیون و ۵۷ هزارو ۴۶۱ است.

انتهای پیام/
https://sobhshod.ir/vdcht-nxd23nm.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما